Gå til innhold

Den store I-Doser tråden


Anbefalte innlegg

I-dose er et program som sender høyfrekvente lyder til hjernen din, som da fører til at den endre hjerne bølgene, de vil sia at du kjøper "drugs" å så spiller du di av i I-doser, disse sangene består av høyfrekvente lyder som lar deg oppleve DOP, E,kokain,Marijuana,Peyote og MYE mer(du kan vist få opplevelsen til å vare 15min) de fleste sangene vare 30min, og disse 30min må du ligge helt avslappet i sengen din å hører på sangen(du MÅ bruke headset) Programet er HELT ufarlig, de er hjernen som blir lurt^^.

les mer her---------------> http://www.itavisen.no/php/art.php?id=365935

Men poenget med tråden er at her kan du legge ut TIPS til oss ander, dele OPPLEVELSEN du fikk, spøre om porgramet, Ja alt som faller naturlig under programet I-dose :D

GoodLuck

Endret av NadaX7
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

...ikke for å skape skår i gleden med og opptage noe slikt, så må det sies at det har eksister slike programmer i en årrekke, og da hendviser jeg spessiellt til noe som heter BWG " Brain Wave Generator " som lar det spille av div lyd-bølger [ Alhpa, Beta, Teta] etc... som igjen fører deg inn forskjellige typer hypnotiske moduser...her er det en link til programmet BWG

Lenke til kommentar
...ikke for å skape skår i gleden med og opptage noe slikt, så må det sies at det har eksister slike programmer i en årrekke, og da hendviser jeg spessiellt til noe som heter BWG " Brain Wave Generator " som lar det spille av div lyd-bølger [ Alhpa, Beta, Teta] etc... som igjen fører deg inn forskjellige typer hypnotiske moduser...her er det en link til programmet BWG

7788009[/snapback]

jaja vet det, men fakk, vill si I-doser virker bedre, har selv prøvd Brain Wave Generator så var ikke noe nytt :)

Lenke til kommentar

Hvordan stilling er dere i når dere prøver dette?

 

Jeg har prøvd lotus (fra meditasjon)

Jeg har prøvd liggende på mage

Jeg har prøvd liggende på rygg

Jeg har prøvd sittende mot en vegg

 

Ingen har funket spessielt bra, men regner med jeg er for anspent eller noe. Meditere før man prøver dette er kanskje det ideelle.

 

TIL TRÅDSTARTER:

avataren din er ulovlig, les retningslinjene, det er ikke lov med animert avatar :)

Lenke til kommentar
kan man holde på med noe mens man tar en dose.. de varer jo ganske lenge?

7799420[/snapback]

Nei, helst ligg rolig i sengen med mobil av og tv av, ha igjen øynene og hør på musikken, helst ikke ta av headsete før sangen er ferdig heller, og ikke sovne(det gjør altid jeg :p så jeg har ikke fåt det til å virke veldig enda:P)

Lenke til kommentar
vel... sovner jeg også... men en kompis fikk latterkick av marijuhana, og han mente det funket... vet ikke, litt teit hvis man må være i en helt spesiell mood for å få det til å funke...

7834595[/snapback]

joda, men jeg setter altid på lucid dream når jeg legger meg, SOVNER altid lenge før er ferdig, men jeg har faktsisk startet å drømme igjen :D men jeg kan ikke styre dem, og jeg husker dem bare i få minuter når jeg våkner (vell husker de å når jeg drømmer dem da) ikke vet jeg om det er dosen som gjør det, men jeg har ikke drømmt på LAAAAAAAAAAAAAAAAAAANG tid(som jeg har husket) så er fornøyd med å gjøre det igjen :D

Endret av NadaX7
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...