Gå til innhold

Hvordan få egenspråklig realm?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er glad for at franskmenn, tyskere og spanjoler har sine egene server å spille på, jeg tror at det har kommet til å blitt mye mere ikke engelsk i /1 /2 osv.

Men en norsk server synes jeg ville ha vært kjedelig, kjekt med EU servers, blir bedre i engelsk synes jeg, altså muntlig, skriftlig kan det vel fort bli "u" istedet for "you" osv :)

Men jeg tror ikke det er for få nordmenn til å starte en Norsk server, men få ville nok ha startet der og spilt der.

Skrevet

Nei til norsk server!

Ja til svensk! er drittlei folk som begynner å snakke svensk i vent, eller det første de sier når du joiner en group er ''Swe?'', og svenske kidz som spammer LFG.

Det er ihvertfall slik på Shattered Hand, spilt litt på Jaedenar , fikk intrykk av at det var det samme der.

Skrevet
Nei til norsk server!

Ja til svensk! er drittlei folk som begynner å snakke svensk i vent, eller det første de sier når du joiner en group er ''Swe?'', og svenske kidz som spammer LFG.

Det er ihvertfall slik på Shattered Hand, spilt litt på Jaedenar , fikk intrykk av at det var det samme der.

7787906[/snapback]

Svensk er vel ikke det verste å høre da, vært værre å kun sett øst-europeisk i chat og i alle grupper du er i.

Skrevet

Det er mer hvordan de oppfører seg.

Hvis du sier at du er norsk, så begynner de å snakke svensk i group/guild chat, fordi de vet du forstår språket.

Så mobber de oss litt og :cry: 'Jag visste inte at de spilte wow in norge'' eller ''Er det inte bara trær och bøndar i norge''

jaja.. så er kanskje ikke svensk min sterke side :p

Skrevet
Det er mer hvordan de oppfører seg.

Hvis du sier at du er norsk, så begynner de å snakke svensk i group/guild chat, fordi de vet du forstår språket.

Så mobber de oss litt og  :cry:  'Jag visste inte at de spilte wow in norge'' eller ''Er det inte bara trær och bøndar i norge''

jaja.. så er kanskje ikke svensk min sterke side :p

7788006[/snapback]

glad vi har guild rule om Engelsk i guild chat :)

i party lyver jeg bare eller sier jeg enten bare kan engelsk eller sier jeg er "fra darnassus" :p

Skrevet

I Spania/Tyskland/Frankrike er det også vanlig med dubbing av filmer/TV-program.

Vi i Norge kan så bra engelsk (i allefall de fleste av oss) at vi ikke trenger norsk realm/klient.

Uansett, jeg spiller WoW delvis for å treffe andre folk. Hadde ikke orket å spille på norsk realm.

Skrevet

Norsk realm er vel ganske uaktuelt, men eit skandinavisk hadde kanskje gått?

Sikkert ganske mange 1-gangs-spelarar som ville velge det, fordi det er norsk.

Skrevet

Er faktisk veldig flau over å være norsk akkurat når det kommer til WoW. Det virker som alle guildhoppere og drittunger rundt meg er norske. Synes nordmenn skulle vært pålagt å ta en oppførselstest før de fikk spille i det hele tatt.

Skrevet

Det er vel like mange drittunger i Noreg som i Danmark, eller Tyskland, for den saks skyld?

Eg går ut frå at du berre tulla med den testen, men det ville berre vere dumt.

Skrevet

Det er bedre tilgang på internett i Norge enn i mange andre land = mange yngre folk på nett. Yngre folk = mer umodne. Og før folk begynner å si at ung ikke betyr umoden, så snakker jeg om statistisk sett, ikke enkelttilfeller..

Skrevet

Russere bør få seg egen server. Spilte på Bloodfeather serveren for et halvt år siden. Det var UMULIG og ikke finne annet enn russere. Russisk i general chat, russisk i trade chat, russiske guilder... Fant en guild med 10-12 stykker som ikke var russiske. De var skandinaviske unger :ermm:

Skrevet
norskspråkelig realm hadde vært det kjedeligste i verden, nordmenn er tamme

7781843[/snapback]

For min del pleier jeg stort sett å holde meg unna nordmenn i Wow, siden rundt 90% av alle jeg har vært borti oppfører seg som hyperaktive barnslige drittunger. Så nei, norske realms kan man godt spare seg for... eller kanskje man burde hatt det, så hadde man kanskje blitt kvitt alle fjortissene fra andre realms

7786309[/snapback]

Er visst delte meninger her, noen syntes vi er hyperaktive drittunger, mens andre syns vi er tamme :woot:

Skrevet

Ravencrest må vel være en av værstingene =P nesten bare nordmenn og dansker der.. 4/5 grupper jeg er i prater folka dansk/norsk...

Også er det de endeløse spørsmålene om " dk ? " som kommer helt random når noen løper forbi deg.

Skrevet
Det er vel like mange drittunger i Noreg som i Danmark, eller Tyskland, for den saks skyld?

7791882[/snapback]

Man skulle jo tro det, ikke sant? Men jeg er faktisk ikke sikker lenger. Det virker faktisk som om nordmenn skiller seg ut her. Selv om jeg selvfølgelig har opplevd idioter av alle nasjoner.

Ja, jeg tulla om testen. ;)

Skrevet
Jeg likte det sånn, lærte bedre engelsk på den måten. Gikk ut første termin med 6'er i engelsk skriftlig.

7793220[/snapback]

Jeg tviler sterkt på at WoW hadde så mye med det å gjøre, med tanke på hvordan brorparten av spillerne skriver.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...