Gå til innhold

stamina,spirit osv? hva er det?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

er forholdvis ny i WOW så er mye jeg ikke vet om de forskjellige ord utrykk osv..

så lurer feks hva stamina og spirit er ?og hva er det godt for??

kansje en side man kan lese seg til hva som er bra og bruke av gear,våpen osv?

har en lv.10 warlock og en lv.13 priest..

hadde også tidligere en lv.17 warrior og druid som også var lv.17 men disse har jeg slettet for og gå over på den europiske versionen..

må også spørre om hvorfor ikke wound`en på warlocken min ikke gir skade? uansett hvilket monster jeg bruker wound på kommer det opp resist.?

har shadow wound..

Endret av mEhE`
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Press Character bildet i menyen og mus over spirit, stamina og slik. Da kommer forklaringen til hva det er godt for i et lite vindu...

Du må få deg høyere weapon skill i _WANDS_ slik at du gjør mer skade og ikke blir resista så ofte.

Wand, ikke wound

Skrevet

takker..

høyere weapon skill får jeg vel bare med og bruke den ofte?eller må jeg oppgradere på en annet måte?

Skrevet
Press Character bildet i menyen og mus over spirit, stamina og slik. Da kommer forklaringen til hva det er godt for i et lite vindu...

Du må få deg høyere weapon skill i _WANDS_ slik at du gjør mer skade og ikke blir resista så ofte.

Wand, ikke wound

7781469[/snapback]

Herregud . . .

Skrevet (endret)

hva er morsomt?? be til gud kan dere gjøre for dere selv og ikke på et forum..

Endret av mEhE`
Skrevet (endret)

beklager for at jeg har et liv utenom WOW ..

hvorfor kan ikke dere "geeks" svare på så enkle dumme spørsmål da,må jo være piss i havet for dere?? istedfor og komme med usaklige innlegg.

Endret av mEhE`
Skrevet

Heia, ignorer de andre cp ungene som er "omg nabb" imot deg.

Alle har vært nybegynnere engang.

Stamina er Health, dvs hvor mye helse du har.

Intellect er mana for mana klasser, og intellect for klasser uten mana, gir det en litt weaponskill. (Hvis du ikke har en mana basert klasse, så ikke putt noe i intellect, er bare bortkasta.)

Spirit er hvor kjapt Helse og Mana regenerer mens du ikke er i combat. Mest holy priester som skal ha en del spirit.

F.eks. 1 Stamina gir deg 10 mer hp, 1 Intellect gir deg 10 mer mana.

Wand skillen din trenes opp ved å bruke den mer. Den vil begynne å gjøre skade når du har oppnådd nesten høyesteskill i forhold til din level. (Trykk K for skills.)

Håper dette hjalp! :)

Skrevet
hva er morsomt?? be til gud kan dere gjøre for dere selv og ikke på et forum..

Lo ei av deg mEhE`, men mer det samme som blir skrevet under, at man ikke kan svare på enkle spørsmål, men nok om det.

Strålende

Skrevet
beklager for at jeg har et liv utenom WOW ..

hvorfor kan ikke dere "geeks" svare på så enkle dumme spørsmål da,må jo være piss i havet for dere?? istedfor og komme med usaklige innlegg.

7782743[/snapback]

Nå fikk du jo faktisk svar i andre post. :roll:

Og hvorfor Havon velger å "misbruke Guds navn" skjønner jeg ikke for jeg synes Elyzium sitt svar er et godt svar.

Skrevet

Slenger på med et lite spørsmål jeg og.

Hører mange snakker om dps, men som den lille noob jeg er så nikker jeg utpå mens jeg er et stor spørsmålstegn inni. Hva er det?

Er en del i WoW jeg ennå ikke helt skjønner, men å spørre er vel nesten farlig i dag hvor alle tror de ble født inn i WoW verden som level 60 leets.

Skrevet

I just found the light :p

OKI, tror jeg skjønner litt mere nå. En level 17 mage klaga over at jeg (warrior lvl 16) gjorde for mye dps, da jeg vant over han i en duell. Nå skjønner jeg hva han snakker om.

Skrevet
Heia, ignorer de andre cp ungene som er "omg nabb" imot deg.

Alle har vært nybegynnere engang.

Stamina er Health, dvs hvor mye helse du har.

Intellect er mana for mana klasser, og intellect for klasser uten mana, gir det en litt weaponskill. (Hvis du ikke har en mana basert klasse, så ikke putt noe i intellect, er bare bortkasta.)

Spirit er hvor kjapt Helse og Mana regenerer mens du ikke er i combat. Mest holy priester som skal ha en del spirit.

F.eks. 1 Stamina gir deg 10 mer hp, 1 Intellect gir deg 10 mer mana.

Wand skillen din trenes opp ved å bruke den mer. Den vil begynne å gjøre skade når du har oppnådd nesten høyesteskill i forhold til din level. (Trykk K for skills.)

Håper dette hjalp! :)

7782851[/snapback]

Lærte noe nytt her gitt ;) Men hva er agility? :hmm:

Skrevet
Ranged attackpower for Hunter, Warrior og Rogue, melee attackpower for Rogue, critrating for alle klasser, Dodgerating for alle klasser. Påvirker også Armour rating.

7785318[/snapback]

Var det svar på mitt spørsmål? :blink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...