Gå til innhold

Gamer 20 000, C2d.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ser veldig veldig bra ut, alt skal være kompatibelt såvidt jeg ser. Alternativ til PSU kan være Corsair 620W, mange klager på støy på MIST 600W. Alternativt hovedkort kan også være 650i SLI, broren min har det og det virker veldig godt og stabilt.

7778493[/snapback]

 

Etter det jeg har hørt så har Mist skiftet viftene og satt inn en viftestying på 600W`ern.

 

650iSLi? Mener du 680i Sli eller? Jeg har i hvertfall bestilt 680i...

Lenke til kommentar
Når det gjelder kompitabilitet med Vista og spill, tror jeg faktisk jeg ville valgt å  kjøre på XP en liten stund til, det finnes vel fint få spill med full støtte for 64bit's vista?

7783313[/snapback]

 

Nei......for så vidt har ikke jeg hørt om noen som støtter det. Vil kjøpe Vista pga at jeg vil ha det litt nye.

 

Mvh LockBreaker :)

Lenke til kommentar
Men er det ikke bare snakk om ca

20% ytelsesmessig forskjell på GTS og GTX da?

7783223[/snapback]

Det er my egentlig.. :hmm:

7783230[/snapback]

 

Visst man tenker pris... :ph34r:

 

Mvh LockBreaker :)

7783307[/snapback]

tja.. du har jo 20k og bruke så spander gtx på deg selv..

7783403[/snapback]

 

Kommer på ca 22000 da. Men det vil jo kanskje synke litt i pris til jeg skal kjøpe

da så. Og så blir jo r600 lansert snart også. :dribble:

 

Mvh LockBreaker :)

 

EDIT: 21 018 nok :( men det er dyrt fremdeles. Men så må man jo ha skjerm og da, og de blir sikkert litt billigere til jeg skal kjøpe også :)

Endret av LockBreaker
Lenke til kommentar

Men kan ikke helt forstå hva vitsen med å kjøpe en XXX versjon av et kort er. Kjøper du XFX Geforce 8800 GTS XXX Edition så får du 640 mb med minne, og en kjernefrekvens på 550 mhz, mens du i motsetning kan legge på et par lapper å få et Club3D Geforce 8800 GTX med 768 mb minne, med en kjernefrekvens på 575 mhz :D . Men minnefrekvensen er jo den samme da....men som sagt er det jo bare et par lapper. Sier dette pga. at jeg fikk den snodige tanken av å kjøpe en XXX versjon :dontgetit:

 

Mv idiotisk hilsen fra LockBreaker :)

Endret av LockBreaker
Lenke til kommentar
Ser veldig veldig bra ut, alt skal være kompatibelt såvidt jeg ser. Alternativ til PSU kan være Corsair 620W, mange klager på støy på MIST 600W. Alternativt hovedkort kan også være 650i SLI, broren min har det og det virker veldig godt og stabilt.

7778493[/snapback]

 

Etter det jeg har hørt så har Mist skiftet viftene og satt inn en viftestying på 600W`ern.

 

650iSLi? Mener du 680i Sli eller? Jeg har i hvertfall bestilt 680i...

7783002[/snapback]

 

Vel, kjøpte en ny MIST 600W her om dagen og den bråkte for mye for meg! Har hørt corsair 520W i aksjon og kan ikke høre den omtrent. Tror det er litt tilfeldig hvem som får gode eksemplarer kan det virke som. Jeg mente faktisk 650i SLI, greit at det er "lillebroren" til 680i SLI, men det skal ikke ha mange av barnesykdommene som 680i, og det holder ikke igjen for ytelse. Tror trådstarter vil merke liten eller ingen forskjell i praksis. Uansett, lykke til med pckjøp, jeg er misunnelig :mad:

Lenke til kommentar

Skal ikke kjøpe enda da, blir nok til sommeren. venter pga. at jeg vil se litt på r600 serien. Dessuten er vi to stykker som skal kjøpe pc`en. Har pc fra før, laptop, en XPS. Kjøper stasjonær pga. DX-10 og mulighetene for oppgradering igjen senere. Og så lanseres det snart nye CPU typer og har jeg hørt.

 

Mvh LockBreker :)

 

Takk for alle svar! Er meget takknemlig :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...