Gå til innhold

Flyttelass fra Oslo til Bergen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Noen som vet hva den rimeligste måten å få sendt ett flyttelass fra Oslo til Bergen er?  :)

7777705[/snapback]

Leie en gul flytte-varebil og kjøre selv.

Kan gjøre det for deg, men da skal jeg ha betalt. ^^

Skrevet

Ser helst at folk svarer seriøst... noen som vet hvordan det er prismessig med tog? Det er ikke snakk om seng/sofa osv. Blir ikke aktuelt å kjøre selv. :)

Skrevet

Foreslår at du tar kontakt med flyttebyråer i Oslo og Bergen og forhører deg om pris. Er bare å søke etter "flyttebyrå oslo/bergen" på Google, så får du mange treff. Fant blant annet dette byrået som har ukentlige avganger mellom Oslo og Bergen.

Skrevet

Er vel som de sier lurest å kontakte et flyttebyrå.. om du ikke kan få til noe personlig, da.

Selv skal jeg sent i sommer flytte til et sted ikke så langt ifra Bergen fra et sted ikke så langt ifra Stavanger. Er spent på hvordan det går:p Har foreldre med campingbil, så får sannsynligvis ordnet med dem, men som sagt.. kan bli interessant:p

Skrevet

Var visst ikke lett dette her... ene flyttebyrået hadde en "minstekubikkmeter grense" på 5 kubikkmeter, noe som tilsvarte 3750,- og det blir i overkant mye prismessig iforhold til størrelsen på det jeg skal ha over fjellet :(

Skrevet

Hvor mye er det du skal ha over fjellet da? Har du lappen? Kompiser med lappen? Venner med varebil? Det aller rimeligste hadde jo bare vært å lånt en varebil og slengt alt inn der, og tatt en liten roadtrip.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...