Gå til innhold

HTC P4350 ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har bare hatt den noen få dager, og har ikke fått testet den så mye enda.

Det eneste problemet jeg har hatt er at jeg av og til må kjøre en soft reset når jeg skifter mellom forskjellige wlan (den finner ikke nettverket). Dette er noe jeg har oplevd et par ganger, men regner med å finne ut av det når jeg får "litt tid".

Ellers så er det en "sikkle" telefon som jeg hele tiden klør etter å leke meg med :love:

Lenke til kommentar

Mtp på WLAN og tilkobling til dem: UiO kjører et privat VPN med sertifikatsautorisering (student login/pw)* på sine trådløse nettverk. Har p4350 et avansert nok oppsett på sin WLAN-oppkobling til å kunne håndtere dette?

 

*Er ikke så teknisk at jeg kan gå fullstendig god for denne forklaringen, men windows klarer det med et par fininnstillinger

Lenke til kommentar

HTC har vel et generelt rykte på seg å være dårlige på selve telefondelen av terminalene sine. Jeg har selv P3300, og er veldig lite imponert over hva den presterer under samtaler. Ulyder og skurring forekommer så å si alltid, og personen i andre enden forsvinner ofte fra meg totalt. Når det er sagt er det, så er dette den eneste erfaringen jeg har hatt med en HTC, og man skal være forsiktig med å trekke forhastede konklusjoner på en grunnlag av bare én terminal.

 

Er ikke talekvaliteten det viktigste for deg, og hvis du kan leve med litt varierende kvalitet på denne, så er jeg ikke i tvil om at du vil bli fornøyd med P4350... :)

Lenke til kommentar
HTC har vel et generelt rykte på seg å være dårlige på selve telefondelen av terminalene sine. Jeg har selv P3300, og er veldig lite imponert over hva den presterer under samtaler. Ulyder og skurring forekommer så å si alltid, og personen i andre enden forsvinner ofte fra meg totalt. Når det er sagt er det, så er dette den eneste erfaringen jeg har hatt med en HTC, og man skal være forsiktig med å trekke forhastede konklusjoner på en grunnlag av bare én terminal.

 

Er ikke talekvaliteten det viktigste for deg, og hvis du kan leve med litt varierende kvalitet på denne, så er jeg ikke i tvil om at du vil bli fornøyd med P4350... :)

7813866[/snapback]

 

pussig, har hatt P3300 selv, og de feilene du beskriver fant ikke jeg. Men softwarefeil finnes, men de kommer igjen på alle terminaler.

Lenke til kommentar
Jeg fikk mobilen i går og er til nå veldig fornøyd.

Må si det er litt uvant pg lære seg mobil igjen etter å ha hatt Nokia i alle år..

 

Eneste jeg sliter med er tastelås, er det noen som kan hjelpe meg?  :cry:

7818878[/snapback]

 

nederst på today skjermen, med mindre du har fjernet det, så kal du ha lås enhet funksjonen.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...