Kimelimm Skrevet 22. januar 2007 Skrevet 22. januar 2007 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=7aZG-HFKlsQ...related&search= Hva bruker han til å redigere med? Har Sony Vegas 6, After effects etc, hva bruker han? BTW, hva heter de sangene ? Svar hvis dere vil! Endret 22. januar 2007 av Kimelimm
4588pkdkrikue5c Skrevet 22. januar 2007 Skrevet 22. januar 2007 Jeg tror nok ikke det er mulig å si utfra filmen hva han brukte. Så ikke hele, men effektene kan du nok fint få til i Vegas. Det var jo en rimelig enkel film, ikke akkurat noe proffe greier. Sangen vet jeg ikke hva heter, men det finnes en egen tråd for slikt en plass her inne. Og selve spørmålet skulle vell gjerne vært i Videoredigering og Video..
Torbjørn T. Skrevet 22. januar 2007 Skrevet 22. januar 2007 (endret) Hva bruker han til å redigere med? Har Sony Vegas 6, After effects etc, hva bruker han?Vil du vite kva som har vorte brukt, spør han som laga filmen, ikkje oss. Du bør forresten slutte å vere so opphengt i kva program andre bruker, og heller konsentrere deg om å lære deg det du har skikkeleg. Ein kan lage mykje i After Effects. Sangen vet jeg ikke hva heter, men det finnes en egen tråd for slikt en plass her inne.Denne: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=298209 Endret 22. januar 2007 av incanus
Kimelimm Skrevet 23. januar 2007 Forfatter Skrevet 23. januar 2007 Jeg tror nok ikke det er mulig å si utfra filmen hva han brukte. Så ikke hele, men effektene kan du nok fint få til i Vegas. Det var jo en rimelig enkel film, ikke akkurat noe proffe greier.Sangen vet jeg ikke hva heter, men det finnes en egen tråd for slikt en plass her inne. Og selve spørmålet skulle vell gjerne vært i Videoredigering og Video.. 7775336[/snapback] Kan du si hvordan?
NikkaYoichi Skrevet 23. januar 2007 Skrevet 23. januar 2007 http://www.youtube.com/watch?v=7aZG-HFKlsQ...related&search= Hva bruker han til å redigere med? Har Sony Vegas 6, After effects etc, hva bruker han? BTW, hva heter de sangene ? Svar hvis dere vil! 7774692[/snapback] Den første er i alle fall Love is all around med Haddaway.
4588pkdkrikue5c Skrevet 23. januar 2007 Skrevet 23. januar 2007 Jeg tror nok ikke det er mulig å si utfra filmen hva han brukte. Så ikke hele, men effektene kan du nok fint få til i Vegas. Det var jo en rimelig enkel film, ikke akkurat noe proffe greier.Sangen vet jeg ikke hva heter, men det finnes en egen tråd for slikt en plass her inne. Og selve spørmålet skulle vell gjerne vært i Videoredigering og Video.. 7775336[/snapback] Kan du si hvordan? 7780921[/snapback] Hva er det du vil vite da? Av effekter o.l ? Det er jo stortsett bare klipp og lim!
Torbjørn T. Skrevet 23. januar 2007 Skrevet 23. januar 2007 Introen (som var nesten det einaste eg såg) var no litt meir grafikk o.l.
Kimelimm Skrevet 23. januar 2007 Forfatter Skrevet 23. januar 2007 åssen fikk han liksom Flasha 2 ganger uten at filmen gikk? Og hvordan fikk han de råe effectene?
Torbjørn T. Skrevet 23. januar 2007 Skrevet 23. januar 2007 Sei ved kva tidspunkt i videoen det du lurer på kjem, so vert det litt enklare å seie. «Rå effekter» seier ikkje meg nokon ting. Om du med «Flasha 2 ganger uten at filmen gikk» meiner det som var frå ca. 13s og utover, so er det berre å bruke eit stillbilete. Hugser ikkje korleis ein lagrer eit stillbilete frå eit videoklipp, men det kan sikkert steffenz hjelpe med. Dei overgangane til kvit (flashane`?) kan ha vorte laga med Glow-effekten trur eg.
Kimelimm Skrevet 24. januar 2007 Forfatter Skrevet 24. januar 2007 Hvordan får han den lille filmen i slik skjerm på 3:22 ? og den brann flashinga på 3:26
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå