Gå til innhold

Lester Speight = Cole Train i GeoW X360

iStephano

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Ja jeg snublet over en topic i xbox forumet. Der de sier at Lester Speight spiller stemmen til Cole Train i Gears Of War. Ikke bare hører du at det er han men han ligner og på utseende. En skikkelig Amerikansk fotball "boler".

Her er linken til en video om han:

( Lester Speight)

Og linken til der jeg fant dette: Xboxlive.com forumet

Jeg synes dette var litt morsomt så jeg ville dele det med dere, da uten tvil. Cole Train er en av de sterke karakterene i GeoW!

Lester Speight er en skuespiller, har vært i amerikansk fotball som jeg skjønte til dere som finner karen ukjent ;)

edit: Redigerte så det ble riktig navn i topicen

Endret av BanAnus
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789
Skrevet

velkommen etter.... terry har en hel rekke med reklame film, som office linebacker, utrolig festlig, mna ser her hvor han har tatt stemmene fra og lagt til i GeOW..... The pain train f.eks.... Gears, The Cole Train... osv

Skrevet

Hahaha, evig rå video. Tenkte GeoW med en gang jeg hørte han sa "baby".

"The only pain I have time for, is the pain I put on fools who don't know what time it is." :!:

Skrevet (endret)

hehe ja, *med et sykt blikk* `Its A Mind Game`. MOtherf****!! Jeg tenkte og på Cole med en gang jeg så fyren, og når han skreik My House! Å så bra

Endret av BanAnus
Skrevet

haha så utrolig bra!! Lo meg ihjel av den ferie videoen hans, liten quote fra han "When its game time, its pain time baby WOOOO!" Akkurat som Cole selv skulle ha sakt det :p

Skrevet
Haha, genialt funn BanAnus! Koser meg med disse nå, tusen takk! :)

7775922[/snapback]

Np problemo, et slik funn måtte jeg bare dele med dere. Han er den kuleste personen jeg veit om nå som har stemmen sin i et spill. Herregud så kult

Skrevet

Cole Train :w00t:

Det var noko kjent med stemma hans ja, har sett eit par reklamar på TV frå dei klippa som er linka til over her. Han kunne fyllt skoene til Cole Train for å sei det sånn.

Skrevet

Verste er at jeg tror jeg må spille igjennom spillet enda en gang bare pga. dette. Tipper Cole Train bare blir enda mer hilarious enn han allerede var :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...