Mocci Skrevet 22. januar 2007 Skrevet 22. januar 2007 (endret) heia! Jeg er ny fan av klassen hunter og lurer på hvilke talents jeg skal gå for? Jeg er lvl 12 nå og har bare valgt talents på markmanship, men jeg lurer på om det er lurt å velge noen talents fra beast og survival? Har dere noen gode tips? Jeg liker godt å spille med masse gode range attacks, mens petten min basher fienden Tusen takk for alle svar uff denne skulle jo selvsagt i hunters debatten.......uff tidlig på en manda morran, håper jeg er unnskyldt. Endret 22. januar 2007 av Mocci
Cannabiskopen Skrevet 22. januar 2007 Skrevet 22. januar 2007 of the Beast finnes vel ikke i så lav level? Trodde det bare droppet of the beast i Outlands jeg.
H-Frame Skrevet 22. januar 2007 Skrevet 22. januar 2007 Jeg gikk marksman hele veien på min hunter, liker godt den builden, go for the throat er og utrolig bra i både pvp og pve, aimed shot, og trueshot aura som gir både deg og peten din 100 AP
Azagrath Skrevet 22. januar 2007 Skrevet 22. januar 2007 En godt spilt, Beast Mastery speccet hunter er vel omtrent det beste å queste/grinde med i hele Wow i min mening. Send inn pet, hunters mark, serpent sting, plaff løs... katta mi tanker hva det skal være, klarer omtrent ikke dra aggro vekk fra den om jeg prøver engang. Null downtime...
tmg Skrevet 22. januar 2007 Skrevet 22. januar 2007 Jeg prøvde vel forskjellige specs i alle trær med min hunter, beast mastery er klart best å lvle med og funker fet i pvp siden pet er ustoppelig og hitter høyt når du har bestial wrath Stakkars clothis som ikke har ice block...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå