Gå til innhold

Amerikansk fotball - Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Sovna selv rundt 3 quarter, men våkna rett før kampen sluttet. Var litt av en kamp ja.

hvor mye koster det for gamepass?

Gampass koster rundt 1500kr

Endret av CaptainKangaroo
Skrevet

$250 for regular season, $50 ekstra viss man kjøper post season med det samme.

Bra kamp i natt. Hadde bange anelser da det ble 14-0, men heldigvis tok Saints seg sammen. Bra avslutning på kampen, synd det ikke ble OT.

Skrevet

Det var den andre amerikansk fotball-kampen jeg har sett, og jeg tror ikke jeg valgte feil kamp for å si det sånn. Rått offensivt spill av begge lag, og sinnsykt spennende på slutten. Noen som har noen tips til hvem som vinner på Søndag mellom Steelers og Ravens?

Skrevet

Faen så ræva NFC East er for øyeblikket.

Så forøvrig gårsdagens kamp nå i ettermiddag, for en start på sesongen! Gleder meg til Lions første nå, dette tror jeg kan bli en god sesong.

Skrevet

Gleder meg faktisk til Lions jeg og. Begynt å like laget. Hovedgrunnen er helt sikkert min hoved man crush på Ndamukong Suh. Herregud for en rå mann. Tror jeg må skaffe meg en drakt.

Skrevet

Adrian Peterson har signert for 8 nye år med Vikes! Flott at vi får på plass langtidskontrakt for ham og Greenway, to ekstremt viktige brikker for fremtiden.

Skrevet

Peterson er i riktig klubb for hans egen del. Helt riktig å signere lang kontrakt.

--

Sitter å ser på Cocks @ Georgia. Spennende match, og vi MÅ vinne om vi skal få noe ut av denne sesongen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...