Gå til innhold

Amerikansk fotball - Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det gjør jeg også. Blir nesten for dumt. Han har jo ikke noe bevis på at den er brukt av dem. Har også hørt rykter om at broren hans blir denga hvis han ikke tar imot ballen.

Skrevet (endret)

Hei.

Har blitt interessert i NFL det siste året og gleder meg til neste sesong. Lurer på om jeg skal se på det gjennom viasat eller gamepass.com . Har dere noen anbefalinger? Forskjeller på pris, antall kamper og kvalitet?

Gamepass, uten tvil. De sender alle kamper i HD, så der får du se akkurat den kampen du vil og trenger ikke rive deg i håret på grunn av at kampen "din" ikke går på Viasat. I tillegg har du tilgang til alle kampene i opptak gjennom hele sesongen slik at du kan se mye fotball. Enda et stort pluss er at du får tilgang til NFL Network, NFLs egen TV-kanal.

Endret av KjellV
Skrevet

Det gjør jeg også. Blir nesten for dumt. Han har jo ikke noe bevis på at den er brukt av dem. Har også hørt rykter om at broren hans blir denga hvis han ikke tar imot ballen.

Haha, har han mekka seg egen field også? Hørte noen rykter om det.

Skrevet

Har tenkt til det :new_woot: . Er det noen som vet hva gamepass koster i måneden? På NFL.com er det bare oversikt over off-season priser, og er ikke interessert i det.

Skrevet

Har tenkt til det :new_woot: . Er det noen som vet hva gamepass koster i måneden? På NFL.com er det bare oversikt over off-season priser, og er ikke interessert i det.

Du må jo ha off-season også da? Det er jo da spillerne er uslitte og forbanne etter beinhard trening, og da blir taklingene desto hardere :dribble:

Skrevet

Du må jo ha off-season også da? Det er jo da spillerne er uslitte og forbanne etter beinhard trening, og da blir taklingene desto hardere :dribble:

Er'u hardcore fan så kjører du off-season! :thumbup:

Så er det jo selvfølgelig pengene det står på.. :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...