Gå til innhold

Gi et tips til brukeren over deg leken!


Espein

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Holde deg våken...

 

Skal jeg bli sur for at alle 3 kattungene pluss mamma katten og tante katten spruta på playstation mens jeg spillte san andreas på oppdraget End of the Line uten og save siden oppdraget Big Smoke?

7817610[/snapback]

 

Nei. du burde skaffe deg en hobby!

 

blir 2 + 2 = 5 hvis det regnes med annenpotens i mente?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Holde deg våken...

 

Skal jeg bli sur for at alle 3 kattungene pluss mamma katten og tante katten spruta på playstation mens jeg spillte san andreas på oppdraget End of the Line uten og save siden oppdraget Big Smoke?

7817610[/snapback]

 

Nei. du burde skaffe deg en hobby!

 

blir 2 + 2 = 5 hvis det regnes med annenpotens i mente?

7817744[/snapback]

 

alt går med litt godvilje...

 

 

skal jeg prøve og spille gta nå, eller skal jeg bare drite i det og spille noen gamle dos spill?

Lenke til kommentar
spille gta...

 

Skal jeg bli sur for at alle 3 kattungene pluss mamma katten og tante katten spruta på playstation mens jeg spillte san andreas på oppdraget End of the Line uten og save siden oppdraget Big Smoke?

7818437[/snapback]

 

definitivt. det hørtes særdeles planlagt og ondskapsfullt ut. katter er noen utspekulerte jævler.

 

hvordan skal jeg klare å holde konsentrasjonen på topp i halvannen uke til eksamenslesning?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
spille gta...

 

Skal jeg bli sur for at alle 3 kattungene pluss mamma katten og tante katten spruta på playstation mens jeg spillte san andreas på oppdraget End of the Line uten og save siden oppdraget Big Smoke?

7818437[/snapback]

 

definitivt. det hørtes særdeles planlagt og ondskapsfullt ut. katter er noen utspekulerte jævler.

 

hvordan skal jeg klare å holde konsentrasjonen på topp i halvannen uke til eksamenslesning?

7818466[/snapback]

 

du skal drite i eksamen og du skal sitte i kassa på rema resten av livet, det er ditt kall her i livet!

 

 

skal jeg rydde rommet?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...