Gå til innhold

Hvor får jeg kjøpt Counter strike 1.6?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Vær forsiktig med å kjøpe i butikk, folk åpner opp kassen og ser på CD-key, og når det er gjort, får ikke du spilt online...  :nei:

7782062[/snapback]

derfor er det vel bedre å bare kjøpe det over steam, slipper du å gå ut i kulda også, :brrr:

Gjest Slettet-3t93k9
Skrevet
Vær forsiktig med å kjøpe i butikk, folk åpner opp kassen og ser på CD-key, og når det er gjort, får ikke du spilt online...  :nei:

7782062[/snapback]

Flere av vennene mine har gjort det ja.. :whistle:

Gjest medlem-105082
Skrevet

Da er det greit å kjøpe en CS boks med plast rundt. Noe de gjør på noen butikker. Ikke alle.

Skrevet

7782062[/snapback]

Hmm, de fleste forhandlerene har nemlig cd'en og cd keyen bak disken. :)

Skrevet
kjøp på steam eller steampowered.... da får du akkurat det du vil ha ;)

7794417[/snapback]

ja, og gratulerer, du er den tusende som sier akkurat det.

7794548[/snapback]

takk.

Tard :innocent:

Skrevet (endret)

Er det så vanskelig?

Du tar med deg en 150-200 kr pluss 26 kroner til bussen.(tur/retur)

Du går inn i Gamezone og spør etter CS 1.6.

De er utsolgt for det spillet for the moment..

Du tar turen til spaceworld*, der det er 50 kr. dyrere. Du kjøper spillet, tar bussen hjem igjen, og installerer det på PC'en.

Du spiller det, og angrer ikke på at det kosta 50 kr. dyrere. (for det er verdt en tusenlapp i mine øyne, om ikke mer)

:thumbup:

Endret av kaken92
Skrevet
Er det så vanskelig?

Du tar turen til gamezone, der det er 50 kr. dyrere. Du kjøper spillet, tar bussen hjem igjen, og installerer det på PC'en.

Du spiller det, og angrer ikke på at det kosta 50 kr. dyrere. (for det er verdt en tusenlapp i mine øyne, om ikke mer)

7797878[/snapback]

riktig riktig, si meg det kjøpesenteret hvor det er to gamezone butikker, så tar jeg meg en tur.

Hvorfor gidde å ta bussen o.l. istedenfor å kjøpe på nett?

og hvor mange hundre meter er det til din nærmeste data/spill butikk? 26 kr? da kommer du deg en km eller noe sånt. (men nok ot osv ja)

Skrevet
Er det så vanskelig?

Du tar turen til gamezone, der det er 50 kr. dyrere. Du kjøper spillet, tar bussen hjem igjen, og installerer det på PC'en.

7797878[/snapback]

riktig riktig, si meg det kjøpesenteret hvor det er to gamezone butikker, så tar jeg meg en tur.

Hvorfor gidde å ta bussen o.l. istedenfor å kjøpe på nett?

og hvor mange hundre meter er det til din nærmeste data/spill butikk? 26 kr? da kommer du deg en km eller noe sånt. (men nok ot osv ja)

7797903[/snapback]

Jeg har faktisk veldig kort vei til byen!^^,

Og jeg endra på det med gamezone. Må beklages på det sterkeste..

Men det koster 13 kr. for en buss til byen, så det er greit.

Og kjøper aldri på nettet, har et fobi mot det.. aner ikke hvorfor.

Skrevet

Du tenker ikke på hvor han bor? Han kan jo bo langt ut på landet (Ja, jeg gjør det :p) , og prisene i byen er mye billigere enn det er på landet. Og det er ikke alltid like lett å få tak i CS ute på "landet". Men jeg annbefaler igjennom steam, vis butikken på nærstedet ditt drives av noen komplette idioter.

Som det har blitt sagt før at de åpner coveret og ser på koden funker ikke mer. siden de nyeste kodene som kommer med cdene, trenger du cden og ha installert det for å aktivere det. Valve og Steam er jaggu meg smarte og dyktige når det kommer til det området.

Skrevet

sant nok!

Men de folka som jobber her i Kristiansand er koselige folk de!

Jeg har aldri opplevd at noen har en steam account som er stjålet, altså åpnet koveret i butikken osv.

Aldri skjedd meg og ingen venner heller :/

Er vi heldige, eller er vi ikke uheldige da?

Skrevet

Dere er heldige! :thumbup: Blir litt lei de samme dårlige butikkene på bygda :p Men Steam er ganske så sikkert, er ikke lett å lage falske cd nøkkler, nei.

Men jeg veit om noen som har gjort det. :whistle: (Ikke meg da, siden jeg kjøpte det i Polen når vi var på klassetur for en hundrings. Men det var anthology)

Blir ikke stjålet akkurat, men det er folk som har aktivert dem igjennom Steam før deg. Men som jeg sier igjen du må ha cd/dvden for å aktivere nøkkelen. :thumbup:

Men gå for gjennom Steam, viss du vil være på den "sikre" sida :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...