adder1972 Skrevet 21. januar 2007 Skrevet 21. januar 2007 Hei, Jeg skal flytte til Canada for en tid. Jeg lurte på om noen har noen tips om IP-telefoni som jeg kan benytte når jeg er der borte. Skal bare holde kontakt med familien. Jeg så at IP-Link hadde en "softphone"-løsning. Det virket OK. Jeg ønsker å beholde det telefonnummeret jeg har på fast-telefonen i dag. Tusen takk for hjelp. S
General Musa Skrevet 21. januar 2007 Skrevet 21. januar 2007 hei, du har ikke mulihet til å beholde fasttelefonnummreret ditt "lovlig" dersom du skal flytte til utlandet... dette har med nødnummer og sånt å gjøre.... det er flere iptelefonilevrandører.... (www.phonzo.com, telia, tele2.no, telenor.....) musa
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 21. januar 2007 Skrevet 21. januar 2007 (endret) Jeg har brukt televoip.no og du kan bruke deres løsning fra hvor som helst. For tiden bruker jeg voipstunt.com pga pris, men da får du ikke lokalt nummer. Sjekk forøvrig telepriser.no Endret 21. januar 2007 av la7dfa-com
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå