Aafloey Skrevet 21. januar 2007 Skrevet 21. januar 2007 Når jeg spiller Generals på first decade så kan jeg spille i 30-45 min før plutselig pc'n restarter helt av seg selv. Har nyeste driver til grafikk kortet mitt og nyeste directx + patch. Grusomt irriterende å ikke finne ut hva som gjør dette... Pc'n blir heller ikke for varm eller noe sånt alt er i orden...
_dAwn_ Skrevet 21. januar 2007 Skrevet 21. januar 2007 Når jeg spiller Generals på first decade så kan jeg spille i 30-45 min før plutselig pc'n restarter helt av seg selv. Har nyeste driver til grafikk kortet mitt og nyeste directx + patch. Grusomt irriterende å ikke finne ut hva som gjør dette... Pc'n blir heller ikke for varm eller noe sånt alt er i orden... 7770310[/snapback] Har du klokka pcen noe? overhode? Jeg hadde klokka minn litt. så låste min seg når jeg spilte c&c. når jeg kjørte den på stock så var det ingen problemer.
Aafloey Skrevet 22. januar 2007 Forfatter Skrevet 22. januar 2007 Ja, den er overklokka litt, fordi det er en 1.8 ghz men får ikke mer en 1.5 med overklokking... Vet ikke helt hva som er feil med pc'n jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå