Deadringer Skrevet 21. januar 2007 Skrevet 21. januar 2007 Hei! Jeg har blitt hekta på flere av de gamle Dos spillene mine fra tidlig på 90tallet(Alone in the Dark, Riddle of Masterlu etc.) Men er lei av må koble mellom en gammel pc og den nye hver gang de skal spilles. Jeg har prøvd Dosbox, uten å helt få til det store og trenger andre forslag.
Snytefant Skrevet 21. januar 2007 Skrevet 21. januar 2007 (endret) Den guiden Her for DosBox er bra. Hjalp meg å kammeraten min når vi fikk hekta på Winter Games --MrDave-- Endret 21. januar 2007 av --MrDave--
-Mr.T- Skrevet 21. januar 2007 Skrevet 21. januar 2007 last ned og installer Virtual PC fra Microsoft. Da kan du f.eks. installere og kjøre windows 98 i windows xp. Så lenge du bare skal spille spill som ikke trenger 3D grafikkort så funker denne metoden ganske greit.
perpyro Skrevet 21. januar 2007 Skrevet 21. januar 2007 Har hatt hell med dosbox. Vil du derimot gjøre det på den vanskelige måten så kan du laste ned Virtual machine 2004 fra MS og installere Dos eller win95 eller lignende virituelt. Funker det også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå