Gå til innhold

Hva hører du mest på ?

SupeRogge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må det være en MP3?

Akkurat nå har jeg H.I.M - Deep shadows and brilliant highlights i minidiscen. Og der kommer den til å være en stund. Orker ikke å bytte :/ Hører på den til og fra jobb. Altså ca 1 1/2 time per dag. Kan hele platen utenatt :razz:

Før hadde jeg Gåte - Jygri :smile:

MP3: CKY - Flesh into gear

PS: CKY er faktisk bra :smile:

Skrevet
Quote:

Goebbels skrev (2002-11-30 13:57):

URK!

For min del har det blitt en del Apoptygma berzerk i det siste..

:lol: Ventet på den kommentaren. Bjõrk har en meget bra tekst på sine sanger. Og så vil eg si at ikke har hørt en artist med så mye detaljer i musikken som bjõrk har. Greatest Hits platen er meget bra. Er selvsakt ikke alt hun lager som er like bra.
Skrevet

Kjøpte Audioslave for et par dager siden, og driver og "hører den inn".

Ellers, så går det mye på Tool, A perfect Circle, red hot...

Apoptygma Berzerk er konge!

Skrevet

Dei nye tenarane til hw i oppstart.

Ellers er Björk veldig bra. Tekstane veit eg ingenting om, for dei høyrer eg ikkje på. Vokalen er eit instrument, ikkje ein måte å seie ting med meining i. (Vel, med enkelte unntak da, Odd Børretzen ville vore ganske kjedeleg om ein ikkje lytta til teksten)

Edit: fanden tykje så mange kråketær eg glømmer i dag.

[ Denne Melding var redigert av: Ola PeK på 2002-11-30 22:47 ]

Skrevet

Quote:

Den 2002-11-30 22:30, skrev Anders Leipsland:

Opeth
slapp en ny plate for litt sida så jeg har hørt mye på den plata i det siste. Meget bra album og tittelsporet
Deliverance
er en fantastisk sang
:)

Opeth sliter skikkelig med å lage musikk som høres annerledes ut enn platen som kom før... blir bare rar i huet av det ;)

Still Life er nok den beste plata, holder med å eie den og en en annen plate så har du i essensen hørt alt du trenger av Opeth ;)

Skrevet

Blodhemn:

Du har rett i at Opeth ikke et det bandet som fornyer seg mest fra utgivelse til utgivelse, men litt variasjon er det og hva er galt med mer av noe som er godt? :smile:

Har 3 Opeth album i dag (Still Life, Blackwater Park og Deliverance) og kommer helt klart til å skaffe meg neste album som kommer allerede i mars og som vil skille seg godt fra Deliverance samtidig som de to albumene skal "henge sammen".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...