kosteb00 Skrevet 20. januar 2007 Skrevet 20. januar 2007 Jeg skal brenne en avifil til dvd med Nero Vision. Når jeg legger inn fila ser jeg at den tar 3,7GB. Når nero er ferdig med omkoding av fila får jeg beskjed om at det ikke er nok plass på disken. Hva kommer dette av?? Det er jo en tom dvddisk.
vestlia Skrevet 20. januar 2007 Skrevet 20. januar 2007 Jeg skal brenne en avifil til dvd med Nero Vision. Når jeg legger inn fila ser jeg at den tar 3,7GB. Når nero er ferdig med omkoding av fila får jeg beskjed om at det ikke er nok plass på disken. Hva kommer dette av?? Det er jo en tom dvddisk. 7765190[/snapback] Har gjort dette selv mange ganger, men aldri fått en sånn beskjed. Et annet program du også kan bruke for å få med text på filmen er DivX to DVD
kosteb00 Skrevet 21. januar 2007 Forfatter Skrevet 21. januar 2007 Funka bra det. takk. fant også annen løsning. lagret fila først på harddisken og så brente den med dvdshrink
Heimdall Skrevet 21. januar 2007 Skrevet 21. januar 2007 Funka bra det. takk. fant også annen løsning. lagret fila først på harddisken og så brente den med dvdshrink 7767029[/snapback] Ja, det gjør jeg også. Prøvde et par ganger med dobbel density DVD, men det ble bare rot (dyrt var det også!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå