Gå til innhold

Problemer med G15


Anbefalte innlegg

Har nettopp anskaffet meg et g15 tastatur.

Men har et par problemer.

 

Det er nemlig 2 taster som ikke fungerer.

 

Tallet # 2 # samt @ fungerer ikke.

x fungerer heller ikke

Spacetasten min er også ikkeeksiterende.

 

Koblet jeg på gamle tastaturet så fungerer alt normal igjen.

 

har installert logitech 1.02 drivere som medfulgte samt 1.03 fra nettsidene deres. Men til ingen nytte.

Har også prøvd med engelske regionale språk instillinger samt engelsk tastatur oppsett

 

Kjører WinXP SP2, norsk utgave.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
har G15 selv, har litt problemer med taster jeg også.  \ funker ikke oss meg. sendte det tilbake, men fikk tataturet tilbake igjen for komplett fant ingen feil. har prøvd med nye drivere og pretty much alt jeg har kommi på men ikke noe funker.  :cry:

7763260[/snapback]

 

 

Dette er så vanvittig annoying.

Blir nok å levere dette tastaturet tilbake til spaceworld her i sarp på mandagen regner jeg. Se om jeg finner det svenske tastaturet istedenfor, kanskje det hjelper

Lenke til kommentar
jeg hadde lignende problemer med mit tastatur. det jeg gjore var at jeg rett og slett reinstalerte windows og lastet ned nyeste driverene som var på nette og da funket plutselig alt, men dette kunne vere en tilfeldighet, så ikke formater for jeg sier det funker nå :p

7765103[/snapback]

 

 

Skader egentlig ikke med en reinstall, er bare en uke gammel installasjon uansett. Skal prøve det i morgen, skader ikke å prøve ^^

Lenke til kommentar
jeg hadde lignende problemer med mit tastatur. det jeg gjore var at jeg rett og slett reinstalerte windows og lastet ned nyeste driverene som var på nette og da funket plutselig alt, men dette kunne vere en tilfeldighet, så ikke formater for jeg sier det funker nå :p

7765103[/snapback]

 

funket ikke oss meg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...