VikinGz Skrevet 20. januar 2007 Skrevet 20. januar 2007 Jeg spiller ennda på den gode gamle xboxen Men lurer litt på hvordan oppsette for widescreen er. For min 27" widescreen sliter litt med at det er svarte streker i vær side. Som om spillet er i feil format Hvordan kan jeg få spilla i widescreen?
paranoide Skrevet 20. januar 2007 Skrevet 20. januar 2007 Det skal være mulig å bytte på dette på Dashboardet. Prøv Options/Settings eller hva det nå heter.
VikinGz Skrevet 20. januar 2007 Forfatter Skrevet 20. januar 2007 (endret) Det skal være mulig å bytte på dette på Dashboardet. Prøv Options/Settings eller hva det nå heter. 7764731[/snapback] hmmm... jeg kjører chippa og med media center, og har ikke den orgianle dash lengre. Jeg har gjort innstilingene på media center til 16:9 Jeg fant fram til dash, men det står widescreen der også. Det er ikke så store svarte striper, men de er svært iritable... Endret 21. januar 2007 av VikinGz
dill-hole2 Skrevet 21. januar 2007 Skrevet 21. januar 2007 Jeg har ingen striper. Kjører XBMC'360 som dash. på en 16:9 LCD TV. Gå inn på settings og forandre på brukergrensesnittet. Skal stå på PAL 16:9. Deretter juster bilderammen til TV'en.
VikinGz Skrevet 21. januar 2007 Forfatter Skrevet 21. januar 2007 Jeg har ingen striper. Kjører XBMC'360 som dash. på en 16:9 LCD TV. Gå inn på settings og forandre på brukergrensesnittet. Skal stå på PAL 16:9. Deretter juster bilderammen til TV'en. 7770924[/snapback] Det fungerer fint på alt untatt selve spillene, viss jeg setter det på 4:3 blir svarte stipene ennda større.... Oppløsningen er på 1366x768 om det har noe å si (på skjermen)
dill-hole2 Skrevet 22. januar 2007 Skrevet 22. januar 2007 Kan du boote til original xbox dash? Skal være 3 forskjellige innstillinger der. Widescreen, Letterbox og Normal(4:3). Prøv deg fram. På TV'en har du også forskjellige innstillinger, f.eks: 16:9, bred, squeese osv. Prøv deg fram der også. På min gamle projektor måtte jeg kjøre xboxen på wide og PJ'en på squeese for å få (tilnærmet)normal 16:9 bilde.
dill-hole2 Skrevet 22. januar 2007 Skrevet 22. januar 2007 Kan du boote til original xbox dash? Skal være 3 forskjellige innstillinger der. Widescreen, Letterbox og Normal(4:3). Prøv deg fram. På TV'en har du også forskjellige innstillinger, f.eks: 16:9, bred, squeese osv. Prøv deg fram der også. På min gamle projektor måtte jeg kjøre xboxen på wide og PJ'en på squeese for å få (tilnærmet)normal 16:9 bilde.
VikinGz Skrevet 22. januar 2007 Forfatter Skrevet 22. januar 2007 Kan du boote til original xbox dash? Skal være 3 forskjellige innstillinger der. Widescreen, Letterbox og Normal(4:3). Prøv deg fram. På TV'en har du også forskjellige innstillinger, f.eks: 16:9, bred, squeese osv. Prøv deg fram der også. På min gamle projektor måtte jeg kjøre xboxen på wide og PJ'en på squeese for å få (tilnærmet)normal 16:9 bilde. 7772875[/snapback] Ja, og jeg har prøvd alle varianter, 16:9 formate blir det minste svarte stripene på sidene mens de andre to gir veldig rart bilde, Jeg har teven også innstilt på 16:9 og har prøvd forsjelige innstilinger der også... Det mystiske er at det funker på alt annet enn på selve spilla, altså dashen, media center, pc spilla alt... untatt xbox spilla... *p.s* Du dobbelt posta
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå