Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-105082
Skrevet (endret)

Stabæk - Haugesund (B)

Saint-Etienne - Bordeaux (B)

5,21 hos Betsson.

Endret av medlem-105082
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sant det, men ville dele tipset uansett. Håper ikke så mange fulgte... :confused:

Man har jo selv ansvaret for tipsene man følger, har sjeldent fulgt tipsene her, så vet ikke hvor høy TBP f.eks du har. Satset derfor kun 1 unit.

Skrevet

Har ikke ment noe annet heller. Fikk ikke satt det spillet siden Betsafe oppfører seg som tullinger for tiden. Men var uansett de to eg hadde sett meg ut og hadde tippet på, om da eg hadde fått lov.

Skrevet

Og å spille på lag med odds som såvidt er over 1 har aldri gitt meg stor gevinst. Skal dog sies at eg har gått med stort overskudd denne mnd, men det er ikke pga TL spill.

Bingoliga.

Skrevet (endret)

Tips til i natt LunaticFanatic? Virker som om du har peiling på Sør-Amerikanske kamper :)

Peiling å peiling fru blom.. :p

Racing Club - Boca Juniors

Cruzeiro - Atlético-GO eller O/2.5

Universidad de Chile - Huachipato

Velg og vrak..

Endret av LunaticFanatic
  • Liker 1
Gjest medlem-105082
Skrevet

Stabæk - Haugesund (B)

Saint-Etienne - Bordeaux (B)

5,21 hos Betsson.

Gikk ganske greit, til tross for at Bordeaux lagde ekstra mye spenning til tider.

Skrevet

Og å spille på lag med odds som såvidt er over 1 har aldri gitt meg stor gevinst. Skal dog sies at eg har gått med stort overskudd denne mnd, men det er ikke pga TL spill.

Bingoliga.

5 av 6 favoritter vant i dag og den siste spilte uavgjort. Er jo så forutsigbart som det er MULIG å få det til?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...