Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror du ryker på alle untatt Elfsborg :)

Min bong for kvelden:

Werder Bremen - Sampdoria H

Salzburg Red Bull - Hapoel Tel-Aviv 0-1 H

FC Basel - Sheriff Tiraspol H

Flermåleier til Salzburg? Der ryker du. Hapoel TA suger ikke så stort.

Skrevet

Noen tanker rundt runde 2?

Tror jeg skal kjøre en trippel som er ganske så bankers med høy innsats.

Arsenal - Blackpool H 1,18

Everton - Wolverhampton Wanderers H 1,50

Fulham - Manchester United B 1,58

Totalodds: 2,79

Skrevet

Siden jeg ser ut til å ryke på Israelerne i dagens spill så har jeg allerede begynt å konsentrere meg om Morgendagens spill

Mye morsomt fra Europaleague-kvalik å hente.

Det satses tungt på russere

CSKA Moskva - Anorthosis Famagusta 0-1 H

Lausanne - Lokomotiv Moskva B

Og enten FC Vaslui - Lille B eller Rapid Wien - Aston Villa B. Hvilen av disse er mest hensiktmessig? Ps, begge har samme odds.

Skrevet

Da er sesongen i gang for min del. Fått meg 1000kr innskudsbonus på betway og holder meg til de i hvertfall de første månedene.

Hatt et par warmup bets, satset 50kr her og der. Gått litt i pluss, men nå starter det igjen. Håper jeg plukker opp flaksen og dyktigheten fra før sommeren, hvor NBA, NHL og Fotball ga bankkontoen et solid løft.

Starter sikkert i dag med 10/10 units på Tottenham, Everton og Fulham. Alle tre lag spiller hjemme, noe disse 3 lagene har vist at de er ekstreme gode på. Tottenham må vinne for å komme videre og til CL som vil gi millioner i kassen. Everton og Fulham må satse på sølvtøy fra cupene og vil gli igjennom dette.

Fikk en totalodds på 2.14 hos betway.com :)

Skrevet

Par tips i dag:

PoPa - MP

Finsk 1 div med topp mot bunn. MP har tapt 6/6 mot offensive lag som PoPa og røk også 0-2 hjemme i May. Tror det blir en grei hjemmeseier til 1.35 og evt -1.5 til rundt 2 blank.

Colo Colo - Universitario de Sucre

Kamp fra copaen og er basert på Bolivianske lags elendige bortestats. Fra 2008 til 2010 har de spilt 24 kamper i utlandet og tapt 22 av dem. Colo Colo har vært utmerket i den Chilenske serien og vunnet 9 av 10. Universitario mangler erfaring og kommer til å slite i denne. Hjemmeseier til rundt 1.25 blir man ikke rik av, men -1.5 til 1.90 bør også funke.

Skrevet

Dagens bong:

FC København - Rosenborg (B) 4.10

Everton - Huddersfield (0-1) H 1.90

Fulham - Port Vale (0-1) H 1.90

Samlet odds: 14.8

Innsats: 50

Gevinst: 740

Det her må da gå inn. Eneste er faren for uavgjort i Parken, men har troa. De to øvrige skal være bankers.

Skrevet

Hyggelig at andre vinner med tipsene mine :)

Var ikke store oddsen i dag, men er sånn jeg liker å tippe. Fikk doblet meg + litt til og skal se om jeg ikke finner noen nattkamper. Har tross alt 1000kr freebet som bonus fra betway, som må brukes

Skrevet

Følger kjensen på Colo colo og følger opp med Cruz Azul - Real Salt Lake hjemme.

Ingen MLS team har slått et Mexicansk lag på 19 forsøk i Mexico før, og Cruz er reerende mestere. Får en total odds på 1.67 og jeg setter

freebetet mitt der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...