PcT Skrevet 22. januar 2007 Skrevet 22. januar 2007 Om de skulle bytte motoren må de stress teste den og ha en lang beta på den og.. (De tar ikke sjansen at motoren crasher og servern er nede i flere uker)
mad_arab Skrevet 22. januar 2007 Skrevet 22. januar 2007 Om de skulle bytte motoren må de stress teste den og ha en lang beta på den og.. (De tar ikke sjansen at motoren crasher og servern er nede i flere uker) 7773854[/snapback] Joda, det kan fint gjøres. Det blir som en annen større oppgradering. Beta har de kjørt mange ganger før med fint resultat. Og ta sjansen på at ting kræsjer er ikke noe Blizzard har problemer med. Så det er ingen hindring. Hindringen er at det vil kreve masse arbeid, og det er grunnen til at jeg tviler på det vil skje. Da vil de heller lage mer ekspansjonsstoff, og deretter begynne å jobbe på neste spill om noen år.
DirtyBit Skrevet 22. januar 2007 Skrevet 22. januar 2007 (endret) motoren har fått en liten upgrade da, polly counten på modellene til darnei og blood elf er høyere enn de vanelig, undead, human, gnome osv osv.. men syns wow er fint som det er jeg... er jo ikke grafikken man går etter i blizzard sine spill... er jo seff gameplayet og det er enestående i WoW. som blizz har sagt å, wow er den siste rekken i wow lore, så de kan egentlig adde en hau med stuff... alle vet jo at ilidan ikke dør i denne expantion packen, han stikker av.. Endret 22. januar 2007 av Darkey
PcT Skrevet 22. januar 2007 Skrevet 22. januar 2007 Man vet ikke, men siden han er så stor som han er i loren er det VELDIG usannsynlig at man får drept ham. (Hey han har vært i alle warcraft lorene )
Lycantrophe Skrevet 22. januar 2007 Skrevet 22. januar 2007 Det er sant, men jeg synes alltid det var så synd da jeg ikke fikk slått på Majordomo fordi han plutselig blir sutrete og stikker. Ler litt når han dør, da. Men jo, egentlig litt glad for det også, Illidan var en av favorittene, synes det er synd at han må dø.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå