Gå til innhold

Jeg tipper dette blir neste ekspansjonspakke


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her er listen over hva som kan legges til fortsatt..kanskje ikke helt oppdatert, men er nok noe mer en det som er nevnt...

 

Klikk her for listen!

 

Personlig så tror jeg ettersom Blizz har sagt at de vil ta spillet i mange år, så kan det hende vi ikke får se Arthas før lvls nærmer seg 100, siden han er jo på en måte det ultimate i verdenen, blir nok litt av vært før den tid da.

Lenke til kommentar

Jeg synest nå at det at det tok 2 år var helt ok jeg! Det var jo ofte det kom ut nye ting for alle og enhver (på level 60) på de 2 årene.

 

Men om de skal sleppe 3 exp packs til (northrend, undermine, og mealstorm, bare ett eksempel) og alle skal ha 2 år mellom seg, tja..

 

Det blir litt veldig utdatert til da. Og folk er vell kanskje lei konseptet og vil heller ha "WoW 2"?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ
Jeg synest nå at det at det tok 2 år var helt ok jeg! Det var jo ofte det kom ut nye ting for alle og enhver (på level 60) på de 2 årene.

 

Men om de skal sleppe 3 exp packs til (northrend, undermine, og mealstorm, bare ett eksempel) og alle skal ha 2 år mellom seg, tja..

7766305[/snapback]

Blizzard har vel nevnt at planen fremover er å forsøke å gi ut en expansion-pakke vært år som kommer.

Dersom spillet beholder sin utrolige popularitet, så ville det ikke vært veldig merkelig dersom grafikkmotoren får seg en aldri så liten overhaling etterverdt, dersom folk er villige til å betale for oppgraderingen, vel å merke.

Lenke til kommentar

Jeg tror en eller annen person fra Blizzard uttalte i en slags halv-offisiell sammenheng at WoW var laget slik at grafikkmotoren skulle kunne byttes ut med en mer moderne en på et eller annet tidspunkt. Det hadde jo vært morsomt med f.eks. HDR og litt bedre teksturer her og der. :]

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ
Jeg tror en eller annen person fra Blizzard uttalte i en slags halv-offisiell sammenheng at WoW var laget slik at grafikkmotoren skulle kunne byttes ut med en mer moderne en på et eller annet tidspunkt. Det hadde jo vært morsomt med f.eks. HDR og litt bedre teksturer her og der. :]

7773210[/snapback]

Virker ut som om de har fått penere textures, jeg la merke til dette i startområdet til Draenei - linjene på textures på de forskjellige bygningene er langt klarerer enn f.eks de i Teldrassil, da de gamle bærer litt preg av kompirmering, ser de nye langt bedre ut.

 

Et annet sted jeg la merke til at teksturene har blitt bedre, var på et flagg i en Blood Elf base, også i startområdet til Draenei - samme her, det ser mye klarere ut.

 

Blizzard har dog en ganske stor jobb forran seg om de har tenkt til å bytte ut textures ved hjelp av patcher fremover, jeg ser for meg noen helvettes massive patcher i såfall.

Men, de fleste har vel linje til å pulle ned slik nå uansett, jeg kunne iallefall tenkt meg å se en oppgradering av motoren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...