Gå til innhold

Suzuki 30hk 3-syl(løst men trenger elstart beslag)


Anbefalte innlegg

Hei

Noen som har en lik motor til min, som kunne tatt noen bilder av motoren inni, så jeg kunne sett hvordan diverse ting inni der er kobla?

Det jeg trenger å se hvordan er kobla er: Elstart, speed/gir wire, og gjerne hvordan kontrollboksen er kobla også :thumbup:

 

Grunnen er at jeg kjøpte meg en suzuki 40hk 2-syl, som hadde skjært seg, men elstarten virka helt fint....

så jeg prøver meg litt fram og få dette over fra den til min 30hk suzuki 3-syl....

 

Trenger også et beslag til elstarten til denne motoren + litt annet, da det fra 40hk ikke var det samme, så si ifra hvis noen av dere har noen deler til 30hk suzuki 3-syl å selge :thumbup:

 

Takker for svar :)

Endret av csViRuS
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fått 4 relativt gode bilder av en jeg ssom solgte en lik motor, men trenger fortsatt ett litt bedre bilde av speed systemet, så hvis noen har det hadde det vært fint :thumbup:

Kan jo kansje legge ut de bildene også hvis det er noen her som har noen intresse av det ;)

7827324[/snapback]

 

 

Jeg har en 30Hk, men det er en 2002.

Kan ta bilder av den. Om det er intresse. vet ikke om det er likt siden det er noen år imellom. Men si gjerne ifra.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Nå har jeg vertfall funnet ut hvordan man skal koble til speedwiren..... mistolka et bilde litt så jeg trodde det var mer komplisert enn det det egentlig var.....

De to røde ringene på bildet er endene på speed/gir wiren...... men den hjulet dere ser på bildet mangler desverre den lille "armen" man kobler til speedwiren på på min motor, så hvis noen har sånn et hjul til overs så er jeg veldig intressert i å kjøpe det.....

 

Kan jo være jeg klarer å lage noe til der selv da, da dette sikkert koster litt.......

post-93460-1173560554_thumb.jpg

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Det lille plastikk "hjulet" viste seg og koste 125 kr og den lille metallkula som sitter på koster 45 kr..... ikke så alt for ille det, men braketten/beslaget til starteren fikk jeg beskjed om at kostet 600kr! :nei:

Så hvis noen har et brukt et av dette de vil selge så kjøper jeg gjerne! Evnt så selger jeg hele elstarten med tenningsnøkkel, ledningsnett, og div releer.

Endret av csViRuS
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...