Mr. Fiskum Skrevet 19. januar 2007 Skrevet 19. januar 2007 hei, jeg sitter nå litt fortvila på lan, fordi jeg og en kompis (Larzemannen) skal spille lan multiplayer, men jeg får ikke addet noen boter mot oss. Trenger svar ASAP!
Benenzo Skrevet 19. januar 2007 Skrevet 19. januar 2007 Er det ikke bare å sette antall spillere, der du angir den ene som AI?
Mr. Fiskum Skrevet 19. januar 2007 Forfatter Skrevet 19. januar 2007 Er det ikke bare å sette antall spillere, der du angir den ene som AI? 7758350[/snapback] Ja, såklart. Det visste jeg måtte bare spørre. Og, nei, det er feil.
TSP Skrevet 30. januar 2007 Skrevet 30. januar 2007 Muligheten er av en eller annen merkerlig grunn fjernet. Det er usikkert om det vil bli rettet opp i en fremtidig patch, det jeg kan si er at dette er et "globalt" problem og ingen "vanlige spillere" har denne muligheten ennå.
Frohman Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 De ville vel fikse AI'en før de fucka opp LANa til folk. LANet ble uansett fucka, men det var jo gøy.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå