Gå til innhold

30 dager gratis, Burning Crusade

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har jeg konto nå som jeg ikke har brukt på en stund. Også lurer jeg på om jeg skal prøve TBC men må jeg starte ny konto for å få 30 dager gratis? (som jeg tror jeg får når jeg kjøper nytt spill) Får jeg 30 dager gratis med den gamle kontoen? Kjipt å kjøpe både spill og gamecard liksom

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Når du kjøper Wow nytt og lager en konto får du med 30 dager gratis, når de er over må du kjøpe gamecard/bruke kredittkort. Tror ikke du kan laste den ned.

Når man kjøper wow får man også med et 10dagers pass som du kan bruke eller gi til en venn!

Endret av StrongBad_
Skrevet
Kan jeg laste ned 30dagers versjonen, eller må jeg kjøpe den i en butikk? :hmm:

7760124[/snapback]

De 30 dagene som omtales som gratis her er i realiteten innbakt i prisen på vanlige World of Warcraft når du kjøper den. Du får da med 1 mnd. gratis spilling, mot at du kjøper spillet.

Du kan finne en fjortendagers gratis trial, men du må kjøpe World of Warcraft for å kunne få spilt videre på den etter de fjorten endte dagene.

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet

Jo, gratis 10-dagers trial finner du på wow-europe.com

Skrevet
Jo, gratis 10-dagers trial finner du på wow-europe.com

7761033[/snapback]

Men finns det en trial versjon av The Burning Crusade? :blush:

Skrevet

Det virker som om det ikke gjør det nei. Kommer kanskje en gang i tiden.

Kan si hvis du vurderer det, og har spillt vanlig wow og gått lei. Det er ikke verdt det! Har du derimot aldri spillt wow, så kjør i vei, bare ikke la det spise opp fritiden din.

Det er nesten ikke noen nye aspekter med TBC. Det er bedre stats og noen syke grønne items som dropper hele tiden.

Skrevet
Det virker som om det ikke gjør det nei. Kommer kanskje en gang i tiden.

Kan si hvis du vurderer det, og har spillt vanlig wow og gått lei. Det er ikke verdt det! Har du derimot aldri spillt wow, så kjør i vei, bare ikke la det spise opp fritiden din.

Det er nesten ikke noen nye aspekter med TBC. Det er bedre stats og noen syke grønne items som dropper hele tiden.

7764628[/snapback]

Den sier jeg meg ikke enig på noe som helst punkt, jeg sluttet med WoW for 5 måneder siden, og fant det fram igjen til TBC. For meg er det som spillet er funnet opp på nytt, nydelig områder, fantastisk historie og trollbindende quester.

Skrevet

Så hva har du tenkt å gjøre når du blir level 70?

wow var veldig gøy den første gangen opp til 60 også. Men når jeg hadde følt magien av level 60 i nesten et år. Da begynte det å gå opp for meg hvordan jeg kastet bort livet.

Men det er lov å ha forskjellige meninger.

Skrevet

Jeg kom aldri til lvl 60 på wow, gikk lei. Derfor hadde jeg lyst til å prøve TBC men er redd jeg går lei det å. Vet ikke om jeg gidder å bruke penger på det.

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet
Jeg kom aldri til lvl 60 på wow, gikk lei. Derfor hadde jeg lyst til å prøve TBC men er redd jeg går lei det å. Vet ikke om jeg gidder å bruke penger på det.

7773008[/snapback]

Du må bli lvl 58 før du kan dra til Outlands da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...