Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Problem med forhuden. Pliiiiis hjellp :)


Gjest Gjest_Anonym_*

Anbefalte innlegg

Ang. å være flau for foreldrene.. Jeg tror at dersom jeg hadde vært en far for en liten tenåringsgutt/jente, hadde jeg følt meg som verdens beste pappa om de turte å spørre meg om et intimt spørsmål :p Viser jo bare at man er trygg på foreldrene sine

7760005[/snapback]

Haha! Du sier noe der! :D Tror jeg og hadde følt meg som en überpappa hvis sønnen/dattera mi hadde spurt meg om noe sånt :D Ta til deg det trådstarter! Skal du ha ekstra ukepenger osv. så ta opp dette med fattern din :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja, har ikke hatt Sex, her heller ikke noen problemer med forhud. Men I teorien skal det jo ikke være noe vanskelig å få den inn selv om forhuden er der? :hmm:

7759993[/snapback]

Er nok ikke umulig å få den inn, men i "teorien" skal vel forhuden være trukket tilbake under samleie?

Lenke til kommentar

Jeg er en gutt på 15år. Jeg har problem med å trekke forhuden tilbake, som alltid har vært et probelm. Jeg har veldig lyst til å ha sex og føler at jeg er klar for det, men har hørt  at det kan bli vanskelig uten å trekke tilbake forhuden.

 

Hva bør jeg gjøre? Gå til helsesøster på skolen? Lege? Vis du har noen råd så ville jeg blitt veldig takknemmelig :)

 

Har et spm til. Hvis jeg drar til legen får å snitte opp huden, må mine foreldre få vite om det da?

7754103[/snapback]

Hei!

 

Jeg syns du skal gå til legen. Jeg hadde dette problemet selv, og det er utrolig enkelt å fikse!

 

Legen din kommer til å be deg kle av deg så han/hun får se hva problemet er. Kanskje du syns det er litt ekkelt, men husk at leger har sett absolutt alt før, og de kommer ikke til å si noe spesielt til deg om hvordan du ser ut eller noe sånt. Hvis du får samme behandling som meg, så vil legen sørge for at du får time på sykehuset for operasjon.

 

"Operere penis?" tenker du, "nei nei nei!"? Joda, tanken er litt ekkel. Men du. Det er ikke noe å grue seg til det heller. Jeg fikk faktisk full narkose, det betyr at du sovner og ikke merker noen verdens ting. Hvis du lurer på hva som skjer med deg, så består inngrepet i at de snitter litt i forhuden din, altså at de gjør den litt "større" så du kan trekke den tilbake. Når du våkner igjen er penis pent pakket inn i bandasjer. Du ligger på sykehuset en liten stund, og får reise hjem senere på dagen.

 

Penisen din fungerer som normalt med en gang, det eneste er at det er sårt etter inngrepet. Det ser ikke akkurat pent ut heller, men det gror ganske fort (på meg tok det 2-3 uker). Du kan sikkert få fritak fra gymtimer (hvis du er redd for dusjen og hva de andre vil si) om du forteller læreren din at du er nyoperert.

 

Så. Det er egentlig hele prosessen. Jeg skjønner at du syns dette ikke er noe gøy, men av og til må man faktisk bare komme seg til lege for å få ting fikset. Jeg ventet helt til jeg var 18, og det blir mindre og mindre morsomt jo lenger du venter.

 

Dette klarer du! Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_anonym_*

LOOOOOOOOOOOOOOOL!!hahahahahahaha...det driter jeg i vell! :tease:

 

 

 

 

 

Jeg er en gutt på 15år. Jeg har problem med å trekke forhuden tilbake, som alltid har vært et probelm. Jeg har veldig lyst til å ha sex og føler at jeg er klar for det, men har hørt  at det kan bli vanskelig uten å trekke tilbake forhuden.

 

Hva bør jeg gjøre? Gå til helsesøster på skolen? Lege? Vis du har noen råd så ville jeg blitt veldig takknemmelig :)

 

Har et spm til. Hvis jeg drar til legen får å snitte opp huden, må mine foreldre få vite om det da?

7754103[/snapback]

Lenke til kommentar
Ja, har ikke hatt Sex, her heller ikke noen problemer med forhud. Men I teorien skal det jo ikke være noe vanskelig å få den inn selv om forhuden er der? :hmm:

7759993[/snapback]

hvis man ikke bruker kondom vil ikke forhuden automatisk bli trekt tilbake?

7766037[/snapback]

tror da det. Så lenge den ikke er for stram da.

Lenke til kommentar

ja... var jo det som var problemet her... sorry for OT... har ingen erfaring på dette temaet what-so-ever

 

EDIT:

hvis du skal operere så ta noe valium.... jeg er livredd for alt med sprøyter og skalpeller, legen skulle styre med noe greier rund de edle delene. Fikk litt valium og alt gikk som smurt.... var litt groggy etterpå da :ermm:

Endret av pessimisten
Lenke til kommentar

Jeg hadde problem med forhuden i 8. klasse. en dag jeg dusja dro jeg den alt jeg kunne tilbake og skrek og de kom enmasse blod og det svei flere uker etter. Spesielt når jeg tissa. og når jeg skulle vaske forhuden. og andre ting.

 

Men jeg er glad for at jeg gjorde det.

Lenke til kommentar
Jeg hadde problem med forhuden i 8. klasse. en dag jeg dusja dro jeg den alt jeg kunne tilbake og skrek og de kom enmasse blod og det svei flere uker etter. Spesielt når jeg tissa. og når jeg skulle vaske forhuden. og andre ting.

 

Men jeg er glad for at jeg gjorde det.

7766307[/snapback]

Haha.. Det hørtes digg ut.

Lenke til kommentar
Jeg hadde problem med forhuden i 8. klasse. en dag jeg dusja dro jeg den alt jeg kunne tilbake og skrek og de kom enmasse blod og det svei flere uker etter. Spesielt når jeg tissa. og når jeg skulle vaske forhuden. og andre ting.

 

Men jeg er glad for at jeg gjorde det.

7766307[/snapback]

 

Når jeg dro til gjorde det ikke vondt da....

Lenke til kommentar
Jeg hadde problem med forhuden i 8. klasse. en dag jeg dusja dro jeg den alt jeg kunne tilbake og skrek og de kom enmasse blod og det svei flere uker etter. Spesielt når jeg tissa. og når jeg skulle vaske forhuden. og andre ting.

 

Men jeg er glad for at jeg gjorde det.

7766307[/snapback]

 

Når jeg dro til gjorde det ikke vondt da....

7767073[/snapback]

det var kanskje helt annerledes. den nederste delen av mitt penishode hadde ikke vert ute i luften på mange mange år. den var helt annen farge.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...