Gå til innhold

Hvordan få Aero visningen på Vista?


Fat_Board

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
win+tab, så skal du få det opp

7751714[/snapback]

 

 

Du mener vel ikke alt+tab? Nei det funker ikke kommer bare den samme vanlige greia som i xp.

 

Mvh Fat_Board

7751762[/snapback]

 

tror han mener windowstast+tab

 

er det lovlige versoner av vista vi snakker om her? :huh:

Endret av biohazzard
Lenke til kommentar
Det skjer ingenting mede windows tasten og tab. Har nettopp innstalert driver til skjermkortet etter at jeg innstalerte vista. Kan det være derfor jeg ikke har aero greia?

 

Mvh Fat_Board

7752482[/snapback]

 

Har du gått inn på personalisering og satt temaet eller stilen til Aero istedenfor basic?

Lenke til kommentar

Hvis maskinen hadde feil driver sist Vista "Sjekket" kan du gjøre dette:

* Høyreklikk på Computer og velg properties

* Klikk på linken "Windows Experience Index"

* Klikk på "Update my score"

Da vil Vista benchmarke og teste pc'n din på nytt med nye drivere, og om alt funker får du automagisk Aero igjen ;-)

Lenke til kommentar

Gå på "start"->"help and support" og skriv in aero. Første valget du får opp er en guide til instillingene som trengs for å få aero grensesnitt.

 

Ellers er den knappen de snakker om på hurtigstart-linjen. Det er mulig du må aktivere den ved å høyreklikke på oppgavelinjen, for å få opp menyen der du øverst finner "toolbars", går inn på undermenyen og finner og huker av for "Quick Launch". (jeg har engelsk versjon)

 

For meg så virker funskjonen med 3D-visning av vinduer ganske ubrukelig dog. Tror jeg vanligvis kjappere finner tilbake til vinduet jeg vil til ved å lese programmer på oppgavelinjen. Nå får man jo også opp en miniatyr-visning av vinduet ved å holde musa over de forskjellige programmene på oppgavelinjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...