Niskivara Skrevet 19. januar 2007 Skrevet 19. januar 2007 Hoho, her kommer galskapen på rekke og rad for min del. Spillet er vel også proppet av tabu-musikk Men man kunne vel alltids ønske seg Gaahl fra Gorgoroth som bonus karakter, for å så streame den svarteste,skitneste og mest brutale av metall det norske land ha å by på. Da kunne det blitt noe 7758837[/snapback] Ett all-out Black Metal fightespill med masse blod og gørr hadde vært moro!
DP Rusher Skrevet 20. januar 2007 Skrevet 20. januar 2007 juelz santana skulle vært med.. !=( 7759242[/snapback] Han er jo på Def Jam så han er sikkert med.
Lakus Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Jeg skulle ønske Tupac og Biggie var med Hadde vært kult.Hadde også håpet på DMX. Agreed! Blir moro dette spillet uansett!
wise Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 spesialangrepet til jeezy er å dytte "snø" i nesa på motstandere...hehe
KayAU Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Vil Weird Al være med? 7758717[/snapback] Nå er vel han ikke med i def jam 7758757[/snapback] Jammen han lagde jo White and Nerdy... 7759148[/snapback] ...samt Amish Paradise. Dersom Weird Al hadde vore med, skulle eg vurdert spelet. Kay
Dunedain Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Er det bare meg eller er det mange andre som ikke har hørt om ca halvparten av rapperne?
Lakus Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Confirmed fighters Big Boi Ludacris -hørt om T.I. -hørt om Paul Wall -hørt om The Game -hørt om Fat Joe -hørt om Young Jeezy -hørt om Lil Jon -hørt om Sticky Fingaz Redman -hørt om Anthony Anderson E-40 Pharrell will also be included in Def Jam: Icon as the player's tutorial guide. -hørt om Rumored fighters Method Man -hørt om Xzibit -hørt om Nelly -hørt om Eminem -hørt om Lil Keke LeBron James Chamillionaire -hørt om 50 Cent -hørt om Ice-T -hørt om W.C. Fighters confirmed not to be included Flava Flav Jay-Z -hørt om Lil Romeo Lil Wayne -hørt om Og jeg kan ikke spes mye om rappere Vil da tro at de fleste her er ganske godt kjente.
DP Rusher Skrevet 30. januar 2007 Skrevet 30. januar 2007 Har hørt om alle jeg. LeBron James er ikke en rapper, men spiller for Cleveland Cavaliers i NBA. Anthony Anderson er skuespiller, og er med i bl.a Exit Wounds, Romeo Must Die & The Departed. Big Boi utgjør jo Outkast sammen med Andre 3000 så han bør de fleste ha hørt/sett.
Torrevieja Skrevet 30. januar 2007 Skrevet 30. januar 2007 (endret) spesialangrepet til jeezy er å dytte "snø" i nesa på motstandere...hehe 7822340[/snapback] fo sho hehe :!: Hadde vært drit coolt.. Ser for meg han som unlockable snøman jeg da Dmx var med i de forgje spillene og han husker jeg hadde drit fett spesial angrep, tok å hoppa på hue på en og vrei rundt med begge. Nei, dette spillet blir konge. Spørsmålet er om man skal kjøpe det til Ps3 eller Xbox 360 Endret 30. januar 2007 av Torrevieja
Amored Skrevet 22. februar 2007 Forfatter Skrevet 22. februar 2007 Da har jeg oppdatert litt. Komplett liste over Confirmed characters.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå