Gå til innhold

Er ikke sikker om jeg må kjøpe ny psu

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Faktisk så er den ikke på lista over 2x 8800gtx... men den er det med 2 8800gts på nvidia sine sider....

Men ja bra nok til en 8800gtx..

Er en av de beste strømforsyningene du har

Skrevet (endret)
Faktisk så er den ikke på lista over 2x 8800gtx... men den er det med 2 8800gts på nvidia sine sider....

Men ja bra nok til en 8800gtx..

Er en av de beste strømforsyningene du har

7747482[/snapback]

Klarer noen av dere å finne om den har 30 A på 12 V,jeg tror ikke det,det står på hardware test at den skal ha 30 a.Jeg vet ikke hvordan jeg skal finne ut det,har ikke manulen.Hvis noen klarer å finne ut det :blush:

Fant på den sida her om min psu 600w.Kan noen som kan den greia se om den har 30 A på 12 v

http://www.seasonic.com/pdf/datasheet/01PC/S12.pdf

Endret av dado
Skrevet
S12 pdf doc med produksjons spesifikasjoner :)

S12

Der står det du trenger å vite...

7747759[/snapback]

heh så den også,men er ikke sikker på det som er skrevi der :blush:

Skrevet
Det ser ut som om den har to 12v på 18A hver...

7747787[/snapback]

så med de 2 så blir det 36,eller må hver av dem ha 30.Jeg finner ikke en psu som har 30 på begge eller 1 av de.Heh må lære meg de greien :hmm:

Skrevet (endret)

Jeg tror nok den psuen vil holde i massevis, jeg hadde i hvert fall ikke kjøpt en ny en før jeg hadde testet at den du har nå er stabil/ustabil først for å si det sånn.

Er jo ikke vits å kaste penger ut av vinduet heller :)

Edit:

Har selv en Mist 500w som har x2 20A på 12v. som skal jeg regner med at fint skal kjøre den maskinen som jeg skal ha i løpet av våren...

Liten oppgradering :).

Endret av Manx
Skrevet

Du får ikke en PSU med 30A på en kanal. Strømforsyningen din holder. Kortet ditt vil ikke trekke 30A, men produsentene oppgir høye tall så du skal velge en stor strømforsyning, som da i de fleste tilfeller betyr stabile spenninger, noe kortet ditt e r avhengi av.

Skrevet
Det ser ut som om den har to 12v på 18A hver...

7747787[/snapback]

så med de 2 så blir det 36,eller må hver av dem ha 30.Jeg finner ikke en psu som har 30 på begge eller 1 av de.Heh må lære meg de greien :hmm:

7747829[/snapback]

Det er på begge, og dette er tall oppgitt for hele systemet, ikke kortet alene, I tillegg så er det ingen reell inndeling i Seasonic-PSUer (og bra er det),i praksis kan du trekke så mye du vil av den totale kapasiteten på en "rail"

Seasonic er bra,stille og stabile forsyninger, ingen grunn til å bytte.

AtW

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...