Gå til innhold

Sony rdr hx720 vs 820


Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg hadde et par spørsmål vedr. ovennevnte spillere. Det har seg slik at min kone har vunnet 720 i en salgskonkurranse. Jeg hadde da før hun vant denne bestillt meg en Sony kdl 40W2000 tv og hadde planer om å parre denne med en 820 i og med at denne hadde en hdmi tilkobling til tv'n samt at den skulle kunne oppskalere bildet.

 

Jeg har ikke greie på dette her:?: ! Har en hdmi tilkobling voldsomt mye å si for bildet kontra de andre tilkoblingene som finnes, og vil en slik oppskalering gjøre store forskjeller med vanlige dvd filmer? Er det andre forhold som tilsier at jeg bør bytte?

 

Bør jeg evt. selge 720 for å kjøpe 820? Jeg forsøkte å få byttet 720'en i et par butikker i dag, men i og med at vi ikke har kvittering så lot ikke det seg gjøre.

Kan vel etterhvert få tak i en faktura fra firmaet som kjøpte inn denne håper jeg, så et salg burde vel ikke være helt umulig. Hva kan jeg evt. få for en slik opptaker?

 

Det er helt sikkert mange her som kan komme med gode tips til meg, takker for alle tilbakemeldinger.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...