Gå til innhold

iphone i usa?

avola

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tenkt meg en tur til usa i sommer. Drar vel rundt 22juni og blir der i 3ukers tid.

Noen som vet når releasen på iphone er i usa?

og om det er mulig å få tak i telefonen med norsk software UTEN binding?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Når kan vi regne med å få kjøpt den her til lands, og når har den release i usa?

7748919[/snapback]

4. Kvartal 2007 i Europa og juni 2007 i USA

Skrevet (endret)

Nei.

$499 og $599 er prisene i USA med Cingular-tilknytning. Vanligvis kan du ca. gange dollar-prisene til apple med 10 for å få prisen i Norge, men pga. Cingular-greiene er jeg ikke helt sikker.

Endret av gordito
Skrevet
Låst til cingular nettet for 2 år omdu velger 499 utgaven.

7749206[/snapback]

Så vidt jeg vet så er begge versjonene knyttet til Cingular, forskjellen er at det er 4 og 8gb-versjoner.

Skrevet (endret)

Tror du nok kan gi opp tanken allerede.

Apple, som elsker å låse og gi oss få muligheter, har garantert gitt denne en operatørlås som GSMteknikk og de andre gutta vil slite lenge med.

edit: Har du godt med penger kan du selvfølgelig kjøpe den med Cingular, og bruke Cingular med roaming her i norge. Da regner jeg med at minuttprisen til andre norske blir ca. 10 kr minuttet, og det samme for å motta samtaler. Men du har i hvert fall muligheten :)

Endret av arehei
Skrevet
Tror du nok kan gi opp tanken allerede.

Apple, som elsker å låse og gi oss få muligheter, har garantert gitt denne en operatørlås som GSMteknikk og de andre gutta vil slite lenge med.

edit: Har du godt med penger kan du selvfølgelig kjøpe den med Cingular, og bruke Cingular med roaming her i norge. Da regner jeg med at minuttprisen til andre norske blir ca. 10 kr minuttet, og det samme for å motta samtaler. Men du har i hvert fall muligheten :)

7750491[/snapback]

haha.. det hørtes aktuelt ut :tease:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...