Gå til innhold

kjøpe billig ps2.. hvor?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eh... Hvorfor brukt? Jeg kjøpte på tirsdag hos Siba for 895,- . Det er jo kanonbillig. Bare såvidt du får billigere brukt.

Skrevet

Sjå på auksjoner og bruktmarked, om du må ha den fort er det raskaste å kjøpe den i butikk. Eg hadde glatt brukt 800-1000 kroner på ein ny PSTwo i staden for å kaste meg ut i bruktmarkedet og spare 3-400 kroner.

Skrevet

Er hypp på en ny PS2 selv. EBGames solgte for 700,- før jul, men har gått tilbake til 1199,- som stort sett alle butikker selger den for. På siba sine hjemmesider står det at den koster 1195,-

Skrevet

det var det jeg så å.. hehe men det blir uaktuellt å betale så mye for en forrige generasjons spillekonsoll.. har kansje fått ordna meg en nå for 500kr brukt slim ps2 :D

Skrevet

Kunne fått en av meg, med sanyo laser (den beste) og matrix chip montert, men han har ikke peiling, og mente jeg var frekk mot han, da jeg sa at ettermarkeds lasere ikke er orginale, og ikke like gode... Da ville han heller kjøpe ny ps2 til 895,- og jeg skulle ha 650,- for min ene 30004R med MI.... Så han ender vel opp med en v12 lol...

Det er så gøy å få masse piss fra drittunger som tror de vet alt... Eller hva sier du Essspen ;)

• 3 måneder senere...
Skrevet
det var det jeg så å.. hehe men det blir uaktuellt å betale så mye for en forrige generasjons spillekonsoll.. har kansje fått ordna meg en nå for 500kr brukt slim ps2 :D

7754895[/snapback]

Bra at du kjøper slim versionen for hvis du vil spille online på den gamle blir det ufattelig mye styr og tilbehør og kjøpe :)

Bare et tips

Gjest Slettet+9812398713
Skrevet
Kunne fått en av meg, med sanyo laser (den beste) og matrix chip montert, men han har ikke peiling, og mente jeg var frekk mot han, da jeg sa at ettermarkeds lasere ikke er orginale, og ikke like gode... Da ville han heller kjøpe ny ps2 til 895,- og jeg skulle ha 650,- for min ene 30004R med MI.... Så han ender vel opp med en v12 lol...

Det er så gøy å få masse piss fra drittunger som tror de vet alt... Eller hva sier du Essspen ;)

7756245[/snapback]

Trash alt du vil, jeg ville ikke anbefalt noen modifisert spiller.

Uten å gå inn på det juridiske er ihvertfall garantien en viktig medspiller.

Har en PS2 som jeg fikk på utgivelsesdagen, og den fungerer supert enda. Selv med småbarn (les: tenåringer) som bruker den. Hvorfor fungerer den fint spør du?

Vel la meg fortelle:

(noen som har sett Badekaret til Pelle...?)

Ingen har tuklet med den, men behandlet den pent.

Om trådstarter kjøper en ny PS2 har han en PS2 i fem år, og hvis den går istykker får han en ny. Har de ikke PS2 lengre får han enten noe bedre eller pengene tilbake.

• 5 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...