Gå til innhold

Windows Update og Internet Explorer 7


Anbefalte innlegg

Jeg var inne på Windows Update, og så at Internet Explorer 7 ligger som høyt prioritert oppdatering.

 

Siden jeg har på automatiske oppdateringer, vil den da legge seg automatisk inn etterhvert?

 

Jeg er fortsatt meget fornøyd med IE6, og har ikke tenkt å bytte på en stund enda, gidder ikke før jeg kjøper Vista mot slutten av året, eller til neste år.

 

 

Hvis den legges automatisk inn, kommer da favorittene til å bli overført, eller må jeg finne dem på nytt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
At det går an å bli fornøyd med IE6.

 

IE7 er MYE bedre. Bokmerkene dine blir nok overført.

7743367[/snapback]

 

 

Hva er så mye bedre med IE7? Bortsett fra litt økt sikkerhet? Den er totalt ubrukelig på brukervennlighet. Den er stygg og elendig med funksjoner. Mye kan sies om MS, men å hatt så god tid på å lage en nettleser som brukes av så mange, og ha et sånt resultat, må være pinlig.

 

IE6 kommer aldri til å bli oppgradert, da jeg kun bruker IE til winupdate.

Lenke til kommentar
At det går an å bli fornøyd med IE6.

 

IE7 er MYE bedre. Bokmerkene dine blir nok overført.

7743367[/snapback]

 

 

Hva er så mye bedre med IE7? Bortsett fra litt økt sikkerhet? Den er totalt ubrukelig på brukervennlighet. Den er stygg og elendig med funksjoner. Mye kan sies om MS, men å hatt så god tid på å lage en nettleser som brukes av så mange, og ha et sånt resultat, må være pinlig.

 

IE6 kommer aldri til å bli oppgradert, da jeg kun bruker IE til winupdate.

7745527[/snapback]

 

Nå tenker jeg ikke sikkerhet, og brukervennlighet, utseende osv. Jeg tenker på hvordan den viser sidene. IE6 viser jo mange sider helt CP :no: Noe IE7 som oftest ikke gjør.

 

Jeg bruker ikke IE i heletatt :p Bruker firefox til alt jeg ^^ Med IE tab plugin selvfølgelig da.

Lenke til kommentar

Gå på legg til/fjernprogrammer i kontrollpanel. Fjern så IE 7 og du skal da få IE6 tilbake.

 

IE er så å si hele XP, så en oppgradering av nettleser betyr også endringer i XP generelt. Derfor kan mye plunder og faenskap oppstå. Derfor holder jeg meg til IE 6 så slipper jeg noe tull. IE er bare til winupdate. Og KUN det ;)

 

I love firefox og Opera. Hvert til sitt bruk :)

Lenke til kommentar
Gå på legg til/fjernprogrammer i kontrollpanel. Fjern så IE 7 og du skal da få IE6 tilbake.

 

IE er så å si hele XP, så en oppgradering av nettleser betyr også endringer i XP generelt. Derfor kan mye plunder og faenskap oppstå. Derfor holder jeg meg til IE 6 så slipper jeg noe tull. IE er bare til winupdate. Og KUN det ;)

 

I love firefox og Opera. Hvert til sitt bruk :)

7747093[/snapback]

 

 

Går ikke ann og slette det =( Kom som critical update via windows update

Lenke til kommentar

Jeg innstalerte IE7 igår, men den vil ikke vise noen sider. Er tilkoblet internett, bruker Firefox 2 hele tiden, så det er ikke problemet. Kommer opp en melding om at adressen ikke er gyldig og/eller at siden ikke kan vises i Internet Explorer.

Jaha? Når jeg kopierer http://www.vg.no fra Firefox, der den kommer med en gang, bør det være rett adresse...

Har skjekket innstillingene, de ser rett ut.

Noen som vet hva jeg kan gjøre for å fikse det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...