Zappza Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Hei! Jeg vil koble PCen opp mot mobilen via en eller annen form for remote desktop. Hvilke programmer tilbyr dette? Gratis er en stor fordel. Har søkt rundt en stund, uten hell. Tusen takk til alle som kan hjelpe! Bjarte
eppis Skrevet 18. januar 2007 Skrevet 18. januar 2007 jeg tror ikke dette blir så ekstremt funksjonelt for og si det mildt.. har prøvd dette på den PDA hvor skjermene er dobbelt så store som på mobiler og selv da var det u behaglig og styre en pc med oppløsning på 1024+.. uansett til mobil vet jeg ikke om noen program menne til PDA så mener jeg det kommer standard med Windows CE/2003 for PDA.
Zappza Skrevet 18. januar 2007 Forfatter Skrevet 18. januar 2007 Kun sjekk av hva som skjer, overvåking av video encoding, nedlastinger osv... Litt praktisk å kunne sjekke sånt. Kontrollering av musikk er også veldig nyttig. Fant forøvrig et programm som gjør det jeg trenger, Bluetooth Remote Control heter det, det er shareware og du finner det her. http://www.blueshareware.com/bluetooth_remote_control.asp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå