Gå til innhold

Midtown Madness 2-3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tips? I toeren (det eneste jeg kan huske å ha spilt noe særlig) var det i grunnen så enkelt som å kjøre alle løpene mange ganger, trene og velge riktig bil. Satt i uendelig mange timer for å få tak i Classic Chrome-lakken til Mustangen. :D

Skrevet
Tips? I toeren (det eneste jeg kan huske å ha spilt noe særlig) var det i grunnen så enkelt som å kjøre alle løpene mange ganger, trene og velge riktig bil. Satt i uendelig mange timer for å få tak i Classic Chrome-lakken til Mustangen.  :D

7745396[/snapback]

det tar meg 2 sek, gå inn på players i mm2 mappa der er den ned fil som du åpner i word, der er det noen firkater så står det driver x eller hva nå du kaller deg og noen firkanter til, bytt ut driver x med noe samme hva bare det er tekst så er det bare og lagre og da har du unlocka alt!

Skrevet
Jeg har ikke prøvd 3'ern... Må få gjort det og. :p

Jeg likte 2'ern hvertfall.

7744393[/snapback]

Jeg vil også prøve 3`ern, har hørt at det er bra.. :dribble:

Skrevet
Tips? I toeren (det eneste jeg kan huske å ha spilt noe særlig) var det i grunnen så enkelt som å kjøre alle løpene mange ganger, trene og velge riktig bil. Satt i uendelig mange timer for å få tak i Classic Chrome-lakken til Mustangen.  :D

7745396[/snapback]

det tar meg 2 sek, gå inn på players i mm2 mappa der er den ned fil som du åpner i word, der er det noen firkater så står det driver x eller hva nå du kaller deg og noen firkanter til, bytt ut driver x med noe samme hva bare det er tekst så er det bare og lagre og da har du unlocka alt!

7745990[/snapback]

Så er det jo skammelig moro å spille det også. :thumbup:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...