Avenged Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 (endret) Klarer ikke bestemme meg for hva class eg skal velge, er helt umulig . Enten Draenei Female Hunter Eller Draenei Female Mage Eg tenker på når eg skal i instace, så velger jo alle en Mage framfor en Hunter Så eg tenker hvis eg starter en Hunter, så kommer eg aldri til å få godt gear fra instance. For ingen vil ha Hunter i Instance group. F.rks God group med; Warrior, Priest, Druid, Hunter meg.. og en Rogue. Hvis vi er full group, og en Mage LFG eller en fra guilden spør om plass i group, så er eg den første som blir kicka. Eller F.rks en PUG Onyxia. Men eg har mer lyst å spille Hunter. Som eg har forstått det, så er det ingen som vil ha Hunter i instance Group. Er hunter helt dritt til å begynne å spille? Endret 16. januar 2007 av lilcheeze
Novocaine Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 Jeg som mage har ingen problemer med å ha en hunter i gruppen, såfremt han ikke tar min plass. Huntere gjør imba damage, eod, og pet kan brukes som off-tank/crowd controll i mange isntancer. I tillegg synes jeg det virker veldig koselig å ha med seg et kosedyr på ferden.
Avenged Skrevet 16. januar 2007 Forfatter Skrevet 16. januar 2007 Kan være eg skal spille Hunter, spille det eg liker:)
Namek Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 Startet selv en female draenei hunter idag.. Er lvl 10 nå og har akkurat fått meg pet.. Er ganske morsomt, men kann ikke salto som nelfs kan .. Hadde en liten vansklig periode fra lvl 7 til 8 hvor det var såvidt jeg greide å drepe lvl 8 mobs:S Ellers har alt vært enkelt og greit. En venn av meg startet en female draenei mage.. Han også i lvl 10.. Tror ikke det er så mye forskjell, annet enn at hunter er enklere og raskere å lvle.. (selv syns jeg hunter er kulest). Velg det du liker, om du velger en klasse du ikke liker er det kjipt.. Er i lvl 60/70 og angrer... Ikke morro;(
Heart Break Kid Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Startet selv en female draenei hunter idag.. Er lvl 10 nå og har akkurat fått meg pet.. Er ganske morsomt, men kann ikke salto som nelfs kan .. Hadde en liten vansklig periode fra lvl 7 til 8 hvor det var såvidt jeg greide å drepe lvl 8 mobs:S Ellers har alt vært enkelt og greit. En venn av meg startet en female draenei mage.. Han også i lvl 10.. Tror ikke det er så mye forskjell, annet enn at hunter er enklere og raskere å lvle.. (selv syns jeg hunter er kulest). Velg det du liker, om du velger en klasse du ikke liker er det kjipt.. Er i lvl 60/70 og angrer... Ikke morro;( 7738986[/snapback] Hunter er vanskeligst [ levle fra 1-10, siden du ikke har pet, og omtrent ingen Melee angrep, men fra lvl 10+ er det relativt lett å levle.
WarpX Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 (endret) Startet selv en female draenei hunter idag.. Er lvl 10 nå og har akkurat fått meg pet.. Er ganske morsomt, men kann ikke salto som nelfs kan .. Salto ja. Typisk kids å velge en rase bare fordi den kan flippe i lufta BE kan også flippe (sidelengs), så de strømmer vel til der også tenker jeg. Endret 17. januar 2007 av WarpX
Avenged Skrevet 17. januar 2007 Forfatter Skrevet 17. januar 2007 (endret) lagd en Draenei Hunter nå Delathiel - Draenei Hunter - lvl xx @ Magtheridon Endret 17. januar 2007 av lilcheeze
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå