Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Min 325i cab

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Spoileren ødelegger? :nei: En bil som ble levert med M-tech 1 originalt skal selvsagt ha dette!

mhm, folk syter for mye om spoiler :whistle:

Pen bil, tror spoilern vil hjelpe på :yes:

• 4 uker senere...
Skrevet

Vært innom her før, og må si det igjen. Syns bilen din er knall. Tror jeg er imot den "negerleppa" du hadde øverst på siden her, m-tech greia. Ser mye bedre ut uten.

Men et spørsmål, hvordan tar du av/på kalesjen(eller hva det nå heter)? En ting jeg ville vurdert, er å fjerne nakkestøttene på setene bak hvis du kjører med kalesjen nede. Det tror jeg ser mye bedre ut, men ha de på om noen skal sitte på. nakken deres er mer verdt ;)

Skrevet

Takk for det :) Har ikke helt bestemt meg anngående den leppa nei... Det som står på på bildene er en hardtop til bruk på vinteren, den skrues av og løftes av:P Kallesjen ligger under det lokket bak nakkestøttene. Nakkestøttene skal få stå :) hehe

Skrevet

Ah yes, det er det ja. Greit å ha.

Mente bare at det ville sett bedre ut med de to bakerste lagt i baksete eller no, hvis ingen sitter der. de bryter veldig med linjene syns jeg :p

Ellers er det et bra felgvalg du har gjort. Passer veldig godt til bilen.

• 3 uker senere...
Skrevet

Er det xenon kit du har satt i? (ikke lest igjennom hele tråd, godt mulig du har skrevet noe om det)

i alle fall så det veldig bra ut.

Kjempe fin Bmw.

• 4 uker senere...
Skrevet

Xenon kit ja :) 8000k i både nær og fjern.

Nå har bilen dessverre fått seg en trøkk i fronten som jeg må rette ut.

Handlet nye originale deler på Bmw, skjermer, frontplate, panser og indre frontstykke.

Så nå blir bilen bare enda bedre etterhvert :D har også liggende mtech1 front og bakfanger:) Tror dette blir knallbra.

Skrevet

Uff, kjedelig når bilen får seg en trøkk, blir som oftest dyrt.

8000k Så jo virkelig bra ut. Hvor mye betalte du for dette da? Er det med andre ord en H4 pære eller har du 2 kit?

Skrevet (endret)

Kjedelig ja, men nå blir alt strøkent igjen:D bedre enn det var.

2 kit ja, 4 lyspærer H1 :) Jeg selger dette gjennom mitt firma, Klausen Tuning for en billig penge.

Webshop oppe og går, men langt fra ferdig.

Klausentuning.no

Endret av 325icab_88

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...