Bob Sacamano Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 (endret) Hei, er desperat etter å finne et spill som passer meg. Har tidligere spilt diablo 2 lod, men sluttet pga lag(men jeg likte spillet), Guildwars nightfall(sovemedisin), doom, cs, starcraft og mye mer. Så de siste dagene har gått av til å nedlast mange gratis mmorpgs, flyff, rappelz, conquer online, silkroad online, voyage century... Venter på at Age Of Conan skal bli lansert, bare håper det er noe for meg. Så kan noen gi meg noen tips?(må være online-spill) Endret 16. januar 2007 av LpIsBackForYou
XanderX Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 Du bør forandre emne titelen, den forteller ikke om hva du er ute etter.
Bjonski Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 (endret) Prøv AO - Anarchy Online.. Classic versjonen er gratis fram til 2008.. Anarchy Online Funcom som står bak spillet Endret 17. januar 2007 av Bjohansen
Zlade Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Hei, er desperat etter å finne et spill som passer meg. Har tidligere spilt diablo 2 lod, men sluttet pga lag(men jeg likte spillet), Guildwars nightfall(sovemedisin), doom, cs, starcraft og mye mer. Så de siste dagene har gått av til å nedlast mange gratis mmorpgs, flyff, rappelz, conquer online, silkroad online, voyage century... Venter på at Age Of Conan skal bli lansert, bare håper det er noe for meg. Så kan noen gi meg noen tips?(må være online-spill) 7737336[/snapback] Prøv Vanguard Lineage 2 Vanguard er nå i beta og slippes 30.01.07. (Det er mulig å forhåndsbestille Digital Download og få tilgang til beta.) Vanguard er mer PvE orientert enn Lineage, men har selfølgelig PvP også. Lineage 2 er veldig hard core med tanke på grinding og veldig PvP orientert. (Koster under 200,- med 30 dagers prøveperiode) Jeg spiller begge.
Zappy Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Gamle MMORPGer er ikke ideelt å begynne på når man venter på en MMO som snart kommer. Jeg ville heller slengt meg på spill som Battlefield 2142 ol. og ventet på AoC eller Warhammer Online.
Zlade Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Gamle MMORPGer er ikke ideelt å begynne på når man venter på en MMO som snart kommer. Jeg ville heller slengt meg på spill som Battlefield 2142 ol. og ventet på AoC eller Warhammer Online. 7741342[/snapback] Hvorfor ikke??
Zlatzman Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Om du liker litt dypere spill med høy grad av PvP kan jeg anbefale EVE-Online. Er litt tungt å komme igang, men når du er over den første kneika er det det et veldig bra spill. Du kan i alle fall vurdere å laste ned og spille de fjorten gratis dagene med trial.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå