Gå til innhold

Nytt sted å ha hjemmesiden min


_tHokA_

Anbefalte innlegg

Jeg har nå hjemmeside på www.home.no, men det er kun 25MB der. Så vil gå over til noe som er en del større.

 

Jeg er villig til å betale, men ikke alt for mye. Noen som har forslag til billige steder å registrere seg?

 

Med enkel FTP pålogging og ikke så mange tjenester. Har en enkel hjemmeside

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hotserv.dk er et bra altarna tiv (innen gratis merkede) til og hoste hima siå di. der får du:

* 100MB diskplads

* 700MB trafik / uge

* Mulighed for lange subdomænenavne

* Mulighed for domænenavne på dit webhotel

* Apache 2

o .htaccess

o mod_rewrite

* FTP konto

o Mulighed for at ændre password

o Krypteret overførsel af filer med ftp over ssl

* PHP5 - Threaded

o safe_mode off

o Mulighed for mailafsendelse

o GD lib 2.0 med Freetype

o MySQL og MySQLi extension

o SQLite

o SimpleXML

* MySQL 4.1

o PHPMyAdmin

o Mulighed for at ændre password

Lenke til kommentar
Hvis du er villig til å betale litt kan jeg anbefale www.one.com

der får du 1000mb for bare 10kr/mnd + ca. 100 kr året for domenet

7737216[/snapback]

 

Var innom den siden, tenkte å bestille 2GB (20kr mnd) pakka. Kom på ca 500kr totalt.. men får vente til jeg får litt mer penger først.. kom noe som jeg må betale først

Lenke til kommentar
Hotserv.dk er et bra altarna tiv (innen gratis merkede)  til og hoste hima siå di. der får du: (...)

7737431[/snapback]

Men hva er maks filstørrelse på

Hotserv.dk?

 

Bruker nå Freehostia, men der er maks filstørrelse 500kb og får feilmelding når jeg prøver å lage en database. :no: Ellers er den flott!

7746559[/snapback]

 

500kb? verste jeg har hxrt.. det er jo helt udugelig..

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

For €6.35 i måneden får du 280GB ftp plass, 2100GB transfer, unlimited FTP accounts, unlimited MYSQL databaser!

 

Hvis du bruker coupon code: "CUST17720" får du 2mnd gratis webhosting + 25GB ekstra plass på serveren! :)

 

Det er lov å bruke serveren som backup server, noe de fleste andre ikke tillater, dette gjør og at du får lov å bruke serveren din som ett filbibliotek hvis du ønsker det!

 

Har hatt servage nå i 1 år, eneste nedetiden var for 2 dager siden, og da var siden nere i max 5min pga. oppgradering av nettlinjer! :)

 

Annbefales på det varmeste!

Lenke til kommentar

Yariks: Kva meiner du med at du kan bruke det som eit filbibliotek? Med ulovliege filer?! Alle hotel tillet vel opplasting av alle forskjellige filer/filtyper!

 

Uansett, eg kan sterkt anbefale dcvhost.no.

Har hatt eit webhotel der, og eg kan ikkje seie ein negativ ting. Den billigste pakken er midt i blinken for deg, og med domene og alle utgifter kostar han 180kr/år. :)

 

Viss eg skulle hatt meg eit nytt webhotel, hadde eg 100% sikkert bestilt der.

Lenke til kommentar
Bruker nå Freehostia, men der er maks filstørrelse 500kb og får feilmelding når jeg prøver å lage en database. :no: Ellers er den flott!

7746559[/snapback]

Då er det vel kanskje ikkje så mykje som er flott, heller, då!

 

 

Du må vere obs på at om du bestiller den billigste pakken fra proisp, får du berre 3 subdomener, 1 domene og ein database.

 

Nokre webhoster har og begrensingar i programvare, slik at ikkje nødvendigvis pakke 1 har PHP og MYSQL. Dei litt dyrare pakkane har alltid det.

Lenke til kommentar
Då er det vel kanskje ikkje så mykje som er flott, heller, då!

 

 

Du må vere obs på at om du bestiller den billigste pakken fra proisp, får du berre 3 subdomener, 1 domene og ein database.

 

Nokre webhoster har og begrensingar i programvare, slik at ikkje nødvendigvis pakke 1 har PHP og MYSQL. Dei litt dyrare pakkane har alltid det.

7918098[/snapback]

 

vel, for mange vanlige folk så holder det med mer enn nok med 1 domene, og 1 database. 10kr er jo egentlig ingenting heller da, en is i butikken, så 45kr for neste pakke er jo ikke en røyk pakke en gang, å da får du mer enn nok :-)

Pro ISP har php på alle webhotellene, har aldri hørt om webhoster som ikke har støtte for php på en pakke?

Lenke til kommentar
Yariks: Kva meiner du med at du kan bruke det som eit filbibliotek? Med ulovliege filer?! Alle hotel tillet vel opplasting av alle forskjellige filer/filtyper!

 

Nei, veldig få hoster tillater .zip osv. Og nei jeg mener ikke ulovlige filer.

 

Er selv admin på en freeware side som får mellom 200 og 500 uploads HVER DAG! Vi har ca 3000GB transfer i uken, om ikke mer.

 

One.com tillater ikke .zip, .rar, .mp3, video filer osv. Du får domenet ditt stengt hvis de finner det.

Lenke til kommentar
Hvis du er villig til å betale litt kan jeg anbefale www.one.com

der får du 1000mb for bare 10kr/mnd + ca. 100 kr året for domenet

7737216[/snapback]

Nei det er ikke å anbefale. Du har plass til mye men kan ikke ha noe stort der. Du kan ikke dele brødet i flere biter, det sjekker de. Du kan kun ha mange selvstendige brøder. Subsys.no sier jeg.

Lenke til kommentar
One.com tillater ikke .zip, .rar, .mp3, video filer osv. Du får domenet ditt stengt hvis de finner det.

7923939[/snapback]

 

hvordan kan du si noe sånt? har du vært ute for dette med one.com selv? det høres jo helt hull i huet ut! dem har da ikke rett til det, hvis ikke filene er ulovlige da?

 

har aldri hatt noe sånt problem der jeg har hatt webhotell før eller der jeg har nå.

Lenke til kommentar
One.com tillater ikke .zip, .rar, .mp3, video filer osv. Du får domenet ditt stengt hvis de finner det.

7923939[/snapback]

 

hvordan kan du si noe sånt? har du vært ute for dette med one.com selv? det høres jo helt hull i huet ut! dem har da ikke rett til det, hvis ikke filene er ulovlige da?

 

har aldri hatt noe sånt problem der jeg har hatt webhotell før eller der jeg har nå.

7931461[/snapback]

Om dei har eit slikt forbod eller ikkje, veit ikkje eg.

 

Kvifor trur du ikkje dei har rett til det? Det er deira hotel? Du har signert ein brukaravtale?

Lenke til kommentar
One.com tillater ikke .zip, .rar, .mp3, video filer osv. Du får domenet ditt stengt hvis de finner det.

7923939[/snapback]

 

Har ikke sett noe på siden siden deres som sier noe sånt, og har ikke opplevd det heller. Eneste restrikjonen på one.com er at du ikke får hoste en "download-side" der, og for å ha .no domene må du være en norsk organisasjon.

Ellers så får du utrolig mye for pengene

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...