Gå til innhold

Amentio, dårlig respons


Anbefalte innlegg

Jeg bestillte 2 Buffalo external 300g harddrive den 29 sesember I fjor. Dagen etter forhåndsbetlate jeg da det stod at denne var på lager. Uken etter står det at varen ikke er på lager. Så jeg venter en uke til. Da det fortsatt ikke står noe om når varen kommer på lager sender jeg en mail(sendt 10 jan), men har fortsatt ikke fått noe svar.

 

I dag har jeg prøvd å ringe Amentio men de svarer ikke på telefonen. Det rare er at orderen min har blitt slettet fra "mine sider" hos amentio. Jeg sitter bare igjen med 2k mindre penger og en ordebekreftelse på mail.

 

Hva mer nå er det jeg kan gjøre for å få varen jeg har bestillt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg bestillte 2 Buffalo external 300g harddrive den 29 sesember I fjor. Dagen etter forhåndsbetlate jeg da det stod at denne var på lager. Uken etter står det at varen ikke er på lager. Så jeg venter en uke til. Da det fortsatt ikke står noe om når varen kommer på lager sender jeg en mail(sendt 10 jan), men har fortsatt ikke fått noe svar.

 

I dag har jeg prøvd å ringe Amentio men de svarer ikke på telefonen. Det rare er at orderen min har blitt slettet fra "mine sider" hos amentio. Jeg sitter bare igjen med 2k mindre penger og en ordebekreftelse på mail.

 

Hva mer nå er det jeg kan gjøre for å få varen jeg har bestillt?

7732171[/snapback]

Amentios lagerstatus skal du ikke stole for mye på, de tallene tror jeg er hentet ut av løse luften. Jeg bestilte varer der i oktober i fjor, og fikk da inntrykk av at de var noe presset økonomisk. Men de var veldig imøtekommende på telefon, ordnet opp og leverte alt, selv om ting kom i forskjellige kolli fra alle kanter av landet.

Lenke til kommentar
tallene er speilet av leverandøren, så de er ikke tatt ut av løse lluften.

7732435[/snapback]

Joda, det sa Amentio også. Men når det tallet allikevel er feil (feks så sto det 5 stk på lager på en skriver som jeg bestilte, litt senere et annet tall, reelt sett var det 0) så tar jeg lagerbeholdningen med en klype salt. Jeg ser for meg at "bekreftet inn (dato)" kan bli rapportert som "på lager".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...