Gå til innhold

Tid for mat

password

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Kom over en flokk uredde og sultne ender langs akerselva idag. Ikke noe uvanlig, men jeg synes deres "militæroppstilling" i påvente av mat var en smule artig!

post-59685-1168908835_thumb.jpg

Endret av password
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fint bilde, nesten så anda til høyre burde si "klar, ferdig og gå!" :p

Bildet minner meg på at jeg fikk sneket meg unna militæret på Torsdag :D

Skrevet

Foreslår at du laster opp en litt mindre versjon av bildet ditt. Over 5 MB for ett bilde på 1230x761 pixler er rimelig heftig for mange å laste. Er ikke alle som sitter med supertilgang til internett. ;)

Skrevet
Foreslår at du laster opp en litt mindre versjon av bildet ditt. Over 5 MB for ett bilde på 1230x761 pixler er rimelig heftig for mange å laste. Er ikke alle som sitter med supertilgang til internett.  ;)

7731506[/snapback]

Takk for den! En litt mer vennlig versjon er lagt ut :)

Skrevet
Kjempestilig bilde dette. Bra komposisjon. Men jeg ville brukt kloneverktøy til å rense opp litt støy. 

post-113874-1168970778_thumb.jpg

7736359[/snapback]

Man bruker normalt ikke kloneverktøyet til å fjerne støy... Neat Image funker mye bedre. Dette programmer funker bra kun om man har orginalbildet, om man ikke har det kan det gå utrolig galt. Programmet får ikke til å velge et punkt uten detaljer så da blir bildet veldig dårlig.

Marius

Skrevet

Tror ikke licnep mente "foto-støy". Hen mente nok mere "rot" i bildet. Hvis du ser på orginalbildet fremfor det han fikset på, ser du at han har fjernet flere gakk-gakker.

Skrevet

Takk for tips..Jeg har akkurat skaffa meg kamera, men mangler red.program foreløpig. Der er jeg enda mer grønn med selve fotograferinga...Adobe Photoshop er vel det folk flest bruker?

Skrevet

Det er nok en fordel å begynne meg GIMP slik som naits81 foreslår. Det er ikke noe vits i å bruke masse penger på et program når man kan få et såppas bra gratis ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...