Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Bestilt nett fra NGT - må ha det så FORT som mulig


Anbefalte innlegg

^ faktisk. Bestilte i dag. Har fast tlf., og NGT.no sier det er klart for bredbånd og sentralen er oppe osv. - hvor lang tid tar det før vi er på nett? (ja, websiden sier 3-6 uker, men går det i prinsippet ikke an å bare koble oss opp selv?) Har ruter, modem osv. selv. Dette haster litt, og NGTs kundesenter er "desverre stengt".

 

Takk for raske svar :)

Endret av loathsome
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det stemmer, 3-6 uker. Alt avhenger hvor mye de lokale teknikerne har å gjøre.

Etter ca 1 uke så får du nok leveringsdato og da har montørene fått ordren. Du kan jo ta prøve å ta kontakt med sønnico, relakom eller bravida avhengig av hvem som har ordren og høre hva som er mulighetene for en evt framskyding.

Lenke til kommentar

Wow... 3-6 uker var egentlig ganske lenge.

Telenor har hvertfall mulighet til å ta imot bestilling på faks hvis det er litt spesielt og da tar det ca. 2 uker.

 

Vil tro at en telefonsamtale dit i morra vil gi deg er riktigere svar enn vi greier. Enten så har de mulighet til å pushe på orderen eller ei.

Lenke til kommentar
.. får inderlig håpe det er dumme naboer med åpne nettverk der *ber en stille bønn* (flytter på Onsdag, nettet er bestilt i dag)

7730903[/snapback]

Det er det nok garantert. :)

Her i gata er 3 av 4 nettverk åpne.

7730921[/snapback]

 

Bor du sentralt har du mange :) i lille larvik der jeg bor har jeg vel tilgang på 12 forskjellige fra forskjellige sider av topp leiligheten min :) kjøp en antenne med 2meter ledning så du kommer opp i vinduet da ordner det seg sikkert, hvis ikke du flytter til en gård på landet :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...