Gå til innhold

K800i Bond Edition (sølv).hvor er den billigst?


Anbefalte innlegg

Hei Hei!

 

Har funnet ut at jeg skal ha k800i silver (eller bond edition som den egentlig heter) istedet for N73. Hadde tenkt å bestille den fra netcom.no idag, men så var de så klart gått tom. De hadde den i går, men i dag når jeg skal bestille har de den ikke lenger :mad: . Fant ut at de største problemene med disse telefonene var joysticken på k800 og på n73 var det at den slo seg av når f.eks noen ringte og lang lukke tid på kamera. Så da ble det k800, men vis jeg ikke finner k800i silver til prisen som var på netcom.no ( 2590 med youngtalk) blir det nok en N 73. Så derfor lurer jeg på om noen av dere vet om en internettbutikk eller "vanlig" butikk i Oslo område som selger denne telefonen med youngtalk til rundt 2500 kr? er opptatt av design så er derfor viktig at jeg får den i sølv :p Kan ikke vente til de får den inn igjen, skal ha den til min bursdag 24. Men hadde hvert best om jeg hadde fått den innen fredag. N76 hadde jeg kjøpt tvert vis den var i butikkene men den har jo ikke kommet enda :thumbdown:

 

 

takk for svar! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei Hei!

 

Har funnet ut at jeg skal ha k800i silver (eller bond edition som den egentlig heter) istedet for N73.  Hadde tenkt å bestille den fra netcom.no idag, men så var de så klart gått tom. De hadde den i går, men i dag når jeg skal bestille har de den ikke lenger  :mad: . Fant ut at de største problemene med disse telefonene var joysticken på k800 og på n73 var det at den slo seg av når f.eks noen ringte og lang lukke tid på kamera. Så da ble det k800, men vis jeg ikke finner k800i silver til prisen som var på netcom.no ( 2590 med youngtalk)  blir det nok en N 73. Så derfor lurer jeg på om noen av dere vet om en internettbutikk eller "vanlig" butikk i Oslo område som selger denne telefonen med youngtalk til rundt 2500 kr? er opptatt av design så er derfor viktig at jeg får den i sølv :p Kan ikke vente til de får den inn igjen, skal ha den til min bursdag 24. Men hadde hvert best om jeg hadde fått den innen fredag. N76 hadde jeg kjøpt tvert vis den var i butikkene men den har jo ikke kommet enda :thumbdown:

 

 

takk for svar! :)

7730012[/snapback]

 

søk på kelkoo.no

Lenke til kommentar

ok, takk skal du ha for at du prøvde hvertfall! :) Men syns det er på tide at dinpris.no, kelkoo.no og prisguiden.no legger inn netcom.no som nettbutikk. Når jeg kjøpte ny mobil der i fjor var det også ca. 500 kr billigre enn andre steder :thumbup:

 

Men vis noen andre vet om steder som selger den billigre enn 3000.- så skriv de gjerne ned her! :)

Endret av andy24
Lenke til kommentar

Utfra gjeldende kostpriser (innkjøpspris til butikk) og subsidier fra NetCom på abonnementet YoungTalk, er det tvilsomt at noen selger den særlig billigere enn 3000 kroner. Telefonen er ikke låst og faller heller ikke under ekstrasubsidiene til NetCom. Det er rett og slett ikke en telefon som NetCom profilerer. Kampanjene til NetCom går heller i retning av Walkman-serien - der det er gode priser hvis man sjekker litt rundt.

 

-snubbel

Lenke til kommentar
Utfra gjeldende kostpriser (innkjøpspris til butikk) og subsidier fra NetCom på abonnementet YoungTalk, er det tvilsomt at noen selger den særlig billigere enn 3000 kroner. Telefonen er ikke låst og faller heller ikke under ekstrasubsidiene til NetCom. Det er rett og slett ikke en telefon som NetCom profilerer. Kampanjene til NetCom går heller i retning av Walkman-serien - der det er gode priser hvis man sjekker litt rundt.

 

-snubbel

7730684[/snapback]

 

 

Ok :) Var så kjedlig at de gikk tom for den dagen jeg skulle bestille :thumbdown: Ringte og spurte om de viste når de fikk inn nye men det viste de ikke :no:

blir nok n73 men er så mye jeg ikke trenger på den også vil helst ha k800 med best kamera...men k800 er så kjedlig i sort eller brun...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...