Gå til innhold

Gitartuner for mobil


aavar

Anbefalte innlegg

Hei!

Er det noen som vet av en gitartuner for mobil(altså en sånn sak som man kan stemme gitar med)?

 

Jeg har søkt litt på nettet og funnet programmer for pocktpc og symbian-OS, men ikke som en vanlig java-applikasjon.

 

Er det noen begrensninger so gjør at dette ikke er mulig?

 

Takker for alle svar.

 

Aavar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det hørtes jo genialt ut. Selv om det ikke var det du lette etter - hva hette programmet som fungerte for Symbian, aavard?

 

Metronom-program hadde også vært supert.. noen som vet?

7733427[/snapback]

 

Jeg husker ikke, men jeg bare søkte etter "stemme gitar" eller "guitar tuner" eller noe på google.

Lenke til kommentar
Hei!

Er det noen som vet av en gitartuner for mobil(altså en sånn sak som man kan stemme gitar med)?

 

Jeg har søkt litt på nettet og funnet programmer for pocktpc og symbian-OS, men ikke som en vanlig java-applikasjon.

 

Er det noen begrensninger so gjør at dette ikke er mulig?

 

Takker for alle svar.

 

Aavar

7729483[/snapback]

 

Mener jeg har lest noe om dette på www.getjar.com

Lenke til kommentar

På Sony Ericsson sine sider kan du laste ned noe som heter Musicmate. Her har du metronom, gitarakkorder og du kan spille toner på et piano. Etter de tonene kan du stemme gitaren din...

 

 

 

 

 

Hei!

Er det noen som vet av en gitartuner for mobil(altså en sånn sak som man kan stemme gitar med)?

 

Jeg har søkt litt på nettet og funnet programmer for pocktpc og symbian-OS, men ikke som en vanlig java-applikasjon.

 

Er det noen begrensninger so gjør at dette ikke er mulig?

 

Takker for alle svar.

 

Aavar

7729483[/snapback]

Lenke til kommentar

Har en Sony Ericsson P990i, og siden SEs gitarprogram ikke fungerer til den (noe det selvfølgelig gjør, men SE er ganske =)%%= innimellom), er det mulig å få lastet ned programmet på en måte? Mobiltelefonen står ikke i listen over kompatible mobiltelefoner, og derfor kan jeg heller ikke laste den ned VIL ha det programmet ;)

 

Edit:

Her er en gitar tuner:

http://www.getjar.com/products/4660/GuitarTuner

 

Den er dårlig (gir elendig lyd på lave toner), men fungerer i nødstilfeller :p

Endret av jornan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...