Gå til innhold

Koble ekstern hdd til x360?

Hansulu

Anbefalte innlegg

Skrevet

x360en min finner ikke den eksterne harddisken min pga av at jeg har formatert den i NTFS fant jeg ut etter å ha søkt litt rundt i forumet. Vil gjerne beholde dette formatet på hdd pga praktiske årsaker, men vil også gjerne spille av musikk, filmer osv på xboxen.

Er det noen mulig måte å få xboxen til å gjenkjenne NTFS formatet på, evt kommer det noen updater til xboxen i nærmeste framtid som vil gjøre akkurat dette?

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789
Skrevet

nope, 360 ser bare FAT32

Gjest Slettet+981234789
Skrevet (endret)

tror ikke det?

du får dele den opp..

Endret av Slettet+981234789
Gjest Slettet+981234789
Skrevet

det går ikke og dele hd i forskjellige formater, jeg mente at du måtte dele opp fila i to

Gjest Slettet+981234789
Skrevet

joda, men tviler på at du merker noen forskjell til det du skal bruke den til, bare at filene ikke kan være større enn 4GB, men da er det bare og dele den i to på 2GB hver

Skrevet
det går ikke og dele hd i forskjellige formater, jeg mente at du måtte dele opp fila i to

7731551[/snapback]

Jeg mener da at jeg har hatt både FAT32 og NTFS på hardisken min i en overgangsperiode... På forskjellige partisjoner selvfølgelig.
Skrevet

Det skal være mulig å spille av videoer ut i fra d jeg har hørt, men den spiller bare av wma filer :) Hvordan deler man filer da?

Skrevet
joda, men tviler på at du merker noen forskjell til det du skal bruke den til, bare at filene ikke kan være større enn 4GB, men da er det bare og dele den i to på 2GB hver

Hva er maks størrelse på selve FAT32 delen av en HD da som xboxen merker?

Hvis det er denne størrelsen som er 4GB, kan man partisjonere opp harddisker til mange små FAT32 partisjoner på 4GB og boxen finner dem alle?

Skrevet
Hvis xboxen klarer å finne to partisjoner skulle man tro at den kan finne ti, men hva er poenget med d?

Fordi jeg har hørt at 4GB er maks per partisjon for Xboxen.

Da kan man jo bare lage masse partisjoner for å utnytte hele HD'en...

Gjest Slettet+981234789
Skrevet
Hvis xboxen klarer å finne to partisjoner skulle man tro at den kan finne ti, men hva er poenget med d?

Fordi jeg har hørt at 4GB er maks per partisjon for Xboxen.

Da kan man jo bare lage masse partisjoner for å utnytte hele HD'en...

7732609[/snapback]

nei,det er filer som i .rar. avi osv som ikke kan være over 4GB.

partisjonen kan være på 500GB selv om det er FAT32.

Gjest Slettet+981234789
Skrevet

jo les poster over da... duh

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...