Mocci Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 heia! Jeg har ikke spilt wow på over 1 år nå, så mine chatte kunnskaper er veldig rustne......Jeg har glemt det meste tror jeg..... hvordan skal jeg whisper eller si noe i orange tekst (altså beskrive en handling jeg gjør m.m) Kan noen gi meg en kort innføring i chatting i wow? tuuuuuuusen takk
StorPeder Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 Emotes: /e Say: /s Yell: /y Party: /p Raid: /ra Battlegrounds: /bg Offisielle: /1 , /2 osv
Honey Badger Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 Whisper: /w Reply: r For å bla gjennom personer du har pratet med tidligere mens du er på reply: tab
Kimelimm Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 Jeg heter kimmag ingame, hvis jeg skriver /me turnings off his screen kommer det opp "Kimmag is turning of hes screen!
Burg Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 Guild: /g Officerchat: /o (?) Husker ikke helt det officerchaten, si fra om det er feil.
Maltas Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 Her er en liste over alle emotes. http://www.worldofwarcraft.com/info/basics/emotes.html Disse kan også brukes overfor spillere fra den andre faksjonen . Ellers er det bare å skrive /e me orders you to charge så ser alle andre Mocci orders you to charge. Dvs alle andre på din faksjon. De fra den andre faksjonen ser bare at du gjør noe rart.
Be__bad Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 Guild: /gOfficerchat: /o (?) Husker ikke helt det officerchaten, si fra om det er feil. 7726637[/snapback] officer chat er /o.
chokke Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 /chathelp, hvis det er snakk om å kontrolere en kanal. Du får all hjelp til det derifra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå