Gå til innhold

GTA san andreas


Anbefalte innlegg

heisann, jeg bare lurte på om det er noen som har vert borti detta når man installerer spillet (event. andre spill)

post-106099-1168800041_thumb.jpg

 

altså. jeg hadde fått meg san andreas og hadde installert det gjennom powerISO(siden det var DAA fil så måtte jeg bruke det fordi deamon tools ikke finner DAA filer)..

jeg skulle spille, men der var ingen lyder.. så jeg avinstallerte og skulle installere på nytt.. da dukket altså denne feilmeldingen for "DemoShield Player" opp.. jeg fatter ikke hva dette er, og tengte jeg kunne spørre her =)

 

takk på forhånd, hilsen eNR

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er tydelig ut i fra posten at dette gjelder et spill som er lastet ned. Og i følge retningslinjene.

#8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold.

 

Posten er også feilpostet og har samtidig ikke en tilstrekkelig emnetittel.

 

Tråden stenges

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...