Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Utro kjæreste, tips til ny start?


Anbefalte innlegg

Halloen folkens :)

 

Nå har det seg slik at jeg var så heldig å finne meg en herlig dame for en stund tilbake i tid, vi fant tonen veldig godt og var sammen i et halvt år før hun på en fest klarte å rote med en annen type. Det ble slutt og hun begynte et nytt forhold med typen hun rotet med.

 

Problemet ligger her at jeg gjerne vil bare komme meg videre, og jeg vet det ikke er noen snarveier osv, men hadde vært greit med noen tips for å glemme det gamle og kanskje finne noe nytt?

 

PS: Annet minus er vel at hun jobber på samme plass som meg, noe som ikke gjør overgangen noe lettere...

Endret av Hunted
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har vært i samme situasjon selv, var jævlig i noen måneder, men så tenkte jeg ikke på det mer i det hele tatt. Hun ble til og med sammen med en av mine beste venner kun for å såre meg (vennen min fikk lov av meg å bli sammen med hun), men det funket jo dårlig og nå vil hun bare ha meg tilbake. Jeg er forresten ikke så interessert i det, da.

 

Det jeg prøver å si er at du bare må gi en god faen i hun, ikke tenk på hun.

Lenke til kommentar

Siden jeg presterte å skrive at hun hadde begynt et nytt forhold med typen som hun rotet med så... Hun er jo ivrig på å være venner og bestiser osv osv som det var før vi ble sammens.

 

Kan hende jeg formulerte meg litt galt. Jeg vil ha en ny start _bort fra_ og _ikke med_ henne.

Lenke til kommentar

Arbakadarba: Joda er fullt klar over det, men hva gjorde du i mellomtiden? Hoppet strikk, jagde busser eller satt stille i et hjørne og vugget frem og tilbake? Akkurat nå har jeg en hel del fritid som brukes til stort sett lite annet enn å se film med venner og klipre litt på gitar. Hadde vært fint med noen tips om ting å gjøre :)

Lenke til kommentar

Kom deg for pokker videre. Hun har ikke de verdiene du verdsetter. Om ikke lenge ligger hun å knuller en annen gutt og vips så har hun ødelagt enda et menneske for en tid framover. Akkurat nå er det deg hun har ødelagt, snart er det en annen.

 

Hva ga hu dama deg egentlig. Kjærlighet var det ikke iallfall. Så hva er det du egentlig stamper i sjøen nå etter. Sett full gass inn i framtiden og ikke tenk på henne mer. Damer er det nok av, med gode verdier.

 

Ikke tenk på henne, det er bare spøkelser du ikke har behov for å tenke på. Se positivt på det, du er en erfaring rikere og du velger bort slike gode gammeldagse horer neste gang :)

Lenke til kommentar

Hehe jeg har ingen planer om å bli sammen med henne igjen, men det er jo det at når man legger tillit i en person så har det seg slik at man får seg en rimelig hard smell når slike ting skjer. Man føler seg mindre som et menneske og lurer på hva egentlig den tiden som du hadde sammen med henne egentlig var osv.

 

Enig om at man skal bare drite i henne og "move-along", men man blir alltid sittende å tenke igjen etter man har sagt alle disse tøffe ordene. Lurer bare på om dere har noen tips til å hjelpe å glemme litt? :)

Lenke til kommentar

Fjern alle minner fra henne, da mener jeg alle

Når du tenker på henne, stopp opp, tving deg til å tenke på noe annet

Vær sosial, treff nye jenter

Gjør ting du liker godt, ta vare på deg selv

Ikke sitt alene å gruble, tving deg til å gjøre andre ting

 

Dette kommer du til å oppleve flere ganger i livet. Dessverre.

 

Det du lærer, er at uansett hvor langt nede du er, så vet du at det kommer til å gå bra. Dette gir deg selvtillit.

 

Stå på du, går bra skal du se :-)

Lenke til kommentar
Arbakadarba: Joda er fullt klar over det, men hva gjorde du i mellomtiden? Hoppet strikk, jagde busser eller satt stille i et hjørne og vugget frem og tilbake? Akkurat nå har jeg en hel del fritid som brukes til stort sett lite annet enn å se film med venner og klipre litt på gitar. Hadde vært fint med noen tips om ting å gjøre :)

7721258[/snapback]

Jeg var med venner, gikk på fester og gjorde helt vanlige ting. Nå skal det sies at det ikke tok mer enn 2 måneder før jeg hadde ny kjæreste, da.

Lenke til kommentar

Hehe heldig der Abra.

 

Hondaen: Minuset her er jo at jeg jobber med henne da :) Må jo holde en viss kontakt med henne på den måten. I tillegg er det jo sånn at hun vil at vi skal være bestiser og ha det samme forholdet som før. Dette har jeg forklart henne på den måten at jeg spurte "Hvilken verden er det du egentlig lever i". Men jeg gidder ikke leke drittsekk hele tiden heller. Er ingen vits i det.

Endret av Hunted
Lenke til kommentar

Måten jeg har gjort det på var ikke noe spesiellt gøy de første månedene men går bedre nå.

 

Jeg var med henne så og si hver dag, til det skjedde. Etter det og frem til nå har det vært bare random treff i 30 sekunder maks. Forstår at dette ikke hjelper deg så mye, men en måte er å ha så lite kontkakt som mulig.

 

Jeg vil også ta avstand fra dette må å finne deg en ny med en gang. Hvis du virkleig var glad i henne så kommer ikke det nye forholdet til å fungere. Blir som oftest for du savner en, eller at du synes hun virker så fantastisk.

 

Hvis case 1, kan det hende at du utvikler sterke følesler for henne. Men hva skjer den dagen du forteller vhorfor dere ble sammen? Da blir det ett helvette..

 

Er ikke lett dette.. Føler med deg..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...